Gewoon vrienden - hoe ver ga jij?

Gheh, ik sluit me hier ook bij aan ^^

bij egt goede vrienden alleen een knuffel.
en alleen bij goede vriendinne knuffel en soms kusje op de wang, meestal als ik ze een tijdje niet heb gezien.

Ligt eraan waar ik ben. Op school geef ik alleen goede vriendinnen en goede vrienden een knuffel, vaak nog niet eens. En vooral als ik vriendinnen buiten school tegen kom geef ik ze een knuffel. Als ik mijn beste vriend tegenkom buiten school dan geef ik hem ook een knuffel. En als ik vrienden/vriendinnen tegenkom met uitgaan geef ik 3 kussen. Dat is namelijk nogal gebruikelijk hier.

Knuffel en een kus op de wang. Al zou ik een vriend hebben die daar problemen mee zou hebben, zou die de pot op kunnen.

Alleen een knuffel maar ik knuffel niet 24/7 met een vriend ofzo ;

Bij mij is het ook niet zo dat ik dat op school doe maar bijvoorbeeld als we meeten ergens. Of als we elkaar lang niet hebben gezien, met uitgaan als we elkaar tegenkomen. Zo iets, eigenlijk…

xx

Op school doe ik het echt niet; zo overdreven!

niet voorbij een kus op de mond.
één keer gezoend, dat was echt horrible :expressionless:

hahah, ik was van de zomer op vakantie in frankrijk en daar geeft écht iédereeen elkaar drie kussen als wij hier gewoon ‘‘hoi’’ zouden zeggen.
wel schattig :’)

bij meisjesvrienden een kus op de wang, soms kusje op de mond.
bij mannelijke vrienden meestal twee kussen op de wang en een op de mond.
Ligt er ook een beetje aan wie het is, bij kennissen of vage vrienden doe ik het niet. (:

zelfde (: .
Want sommige vriendinnen van mé zijn net echte lesbies! ;o .
Alleen als ik in de ‘stemming’ ben , dus als ik blij & hyper ben aanval ik hun met een Knuffel :grin: .
Maar een zoen enzo ’ doe ik niet aan mee :]
Vind het maar dom alszé dat doen -.-

Heb een ‘‘gewone’’ vriend waark mee knuffel, zoenen (tong) enz.
En bij andere vriende soms n knuffel… maar meestal nix;) en met verjaardag kus enzo;) haha

je tongt met gewoon ‘een vriend’? omg

gewone vrienden hooguit een knuffel en 3 kussen
meer echt niet ;O

vriendinnen geef ik altijd een knuffel als ik ze zie, en vrienden af en toe, wanneer ik aandacht nodig heb :stuck_out_tongue:
kus op de wang doe ik best vaak, bij vrienden én vriendinnen :slightly_smiling_face:

Ik heb helemaal geen behoefte aan knuffelen met mn beste vriend.
Dat doe ik wel mt mn vriendje en hij wel mt zn vriendin :grinning:

bij vriendinnen; knuffel, kus op mond/wang, lik XD
vrienden; knuffel.
en een vriendje; zoenen en zo ?

Vriendinnen: een knuffel,en mijn beste vriendin een knuffel + een kusje op de wang

Vrienden: Boks x’D

Njaa n ‘‘gewone’’ vriend ist ook nii meer inmiddels… we zien elkaar vrij weinig… en als we elkaar zien geve we elkaar gwoon (te)veel aandacht… hij en ik hbbe verder geen relatie… dus wat let ons;)

knuffelen/ kus op de wang.

whuhaha, in Spanje is het best normaal om elkaar een kus om de wang te geven. dus ik was met me Spaanse vriendinnen en 3 jongens ofzeu. Toen gingen wij weg en kreeg ol van al die 3 jongens opeens een kusje op me wang gedrukt. dacht echt wtf?! :stuck_out_tongue_closed_eyes: