Gewoon vrienden - hoe ver ga jij?

Een onderwerp waarbij de meningen erg verdeeld zijn,
ik ben benieuwd naar jullie meningen dus bij deze.

Hoe ver ga jij met “gewoon een vriend” of “je beste vriend”?
Hou je 't bij een knuffel, een kusje of helemaal niks?

En als je een vriend hebt, heb je er afspraken over?

Een paar vragen die 't topic kunnen starten hè. :slightly_smiling_face:
Ik ben benieuwd.

Sorry als hier een soortgelijk topic over bestaat.

Met vrienden knuffel ik en geef ik een kus op zijn mond, bij meisjes niet :cold_sweat:. En als ik een vriend heb hou ik het bij een kus op de wang.

Een knuffel of een boks, soms een kus op wang als ik vrolijk ben

kus op mond verder niet

ik :knuffel+ kus op de wang.
mijn vrienden geven mij een kus op me slaap/wang + knuffel.

oh en nee heb er niet echt afspraken over met me vriend.
het is gewoon standaart. Was ook al zo toen ik nog niets met me vriend hand dus waarom zou dat veranderen.

bij vrienden : knuffel en soms kus op wang
bij vriendinnenn = knuffel en kusjes op mond (alleen als ik melig en onderinvloed ben eigelijk)

Vooral knuffel :slightly_smiling_face: Kus zou ik ook zo doen maar is hier niet gebruikelijk, dus zou ik nogal raar mee worden aangekeken.

zelfde

Hele goede vrienden, jongens én meisjes een kus op de mond, en gewone vrienden één kus op de wang.
Ook als ik een vriendje heb, vind niet dat hij daar moeilijk over moet doen.

Zonder vriend krijgen ze max. een kus op hun wang. Nu ik een vriend heb gaat het niet verder dan een knuffel:)

Knuffel, zoenen vind ik eigenlijk niet kunnen als beste vrienden, misschien alleen op de wang met verjaardag, want dadelijk verwacht hij meer en dan is de hele vriendschap verpest.

Knuffel (:

Ik heb een vriend en hij kust zijn beste vriendinnetjes gewoon op de mond. Voor mij echt geen probleem, hij heeft voor mij gekozen en niet voor hen :slightly_smiling_face:.
Bij mijn beste vriend, kus ik hem op de mond en lopen we hand in hand en knuffel ik hem vaak. Ook ben ik vaak bij hem thuis. Er gebeurd verder helemaal niets, hij is gewoon mijn beste vriend. En mijn vriendje is mijn vriendje.

Bij vrienden en vriendinnen knuffel en kus op wang,
bij vrienden soms kus op mond
Maar dat is meestal na een glaasje/flesje wijn

Geen vriendje trouwens

gewoon knuffel en soms kusje op de wang ofzo
mn vriendje vind het wel iets minder leuk bij vriendinnen vind ie niet erg maar als ik iets met een andere jongen doe moet ik het wel even helemaal uitleggen *zucht* XD gaat wel over

is dit iets van het laatste jaar/2jaren ofzo?

Toen ik op school zat was je vrienden kussen echt not done. Ook maar 1x ooit iemand zien doen.

Misschien leef ik op een andere planeet ofzo, maar ik vind het echt belachelijk.

Als ik een vriend zou hebben en hij zou zijn andere gewonen vriendinnen op de mond een kus geven zou ik dat echt niet leuk vinden… een hug zou net gaan, misschien ben ik daar erg in maar ik vind dat niet leuk xD

Ik houd niet zo van ‘intimiteit’ met vriendinnen en vrienden. Soms een knuffel aan een vriendin. Ik ben liever intiem met mijn vriendje. Ik houd het daarbij.