Gewoon voor de leuk

Laten we het nu eens hebben over wat er allemaal goed gaat in je relatie… :hugs:
happily ever after? ben je van plan de rest van je leven samen te blijven??

Het gaat geweldig in mijn relatie :couple_with_heart_woman_man: Ja ik ben van plan de rest van me leven bij hem te blijven. We zijn namelijk al 1 jaar getrouwd :slightly_smiling_face:

Ik weet het niet, ik hoop het uiteraard van wel! (dat ik oud met hem word)
Ik ben al bijna 7 jaar met mijn vriend samen en tot nu toe gaat alles goed.

Of we altijd samen zullen zijn daar doe ik geen uitspraak over. we zijn nu ruim 2,5 jaar samen met ups en downs. maar meestal ups. en als ik een down heb dan is hij er voor me, door dik en dun. ik hou enorm veel van hem. we zijn beide goed aan het sparen en na de zomervakantie gaan we huisjes kijken en kijken wat we kunnen lenen om samen te gaan wonen. :flushed:

Het is raar, ik ben pas 13 en we hebben pas net maar ik had al vanaf het moment dat ik hem net leuk vond het gevoel/idee dat hij het gewoon is… En het klopte gewoon…

Ik ben helemaal gek op hem :flushed:

Ik heb nu 4 maanden een relatie, nog niet lang, maar het voelt heel erg goed. Ik heb me bij een jongen nog nooit zo op m’n gemak gevoeld als bij hem. Ik hoop natuurlijk dat hij voor altijd met mij samen wil zijn ondanks onze korte tijd samen. Tot nu toe gaat het super :slightly_smiling_face:

Ik ben bijna 4,5 jaar samen. Ik denk nooit na over het feit of we oud zullen worden samen. Een relatie is hard werken en tot nu toe lukt het ons.

Ik ben 3.5 jaar samen met mijn vriend en het gaat prima tussen ons!
Ik hoop natuurlijk dat we samen oud worden, ik hou enorm veel van hem :flushed:

Pas 4 maanden samen maar tot nu toe is alles nog helemaal perfect. Alsnog vind ik nadenken over een lange toekomst samen doodeng :flushed:

Dit had ik ook toen wij pas 4 maanden hadden. Nu hebben we een jaar en vind ik het idee om de rest van mijn leven zonder hem te leven doodeng.

OT: Alles in mijn relatie is eigenlijk goed en fijn, zijn snel gaan samenwonen vanwege omstandigheden maar dit werkt beter dan ik had kunnen hopen. Ik wil absoluut met hem oud worden en hij is mijn grote steun die ik nodig heb. Ook de relatie (9 jaar verschil) werkt beter dan ik had gehoopt en verwacht en ik ben na een jaar nog steeds smoorverliefd. :hugs:

Ik hoop dat we nog samen blijven… :frowning_face: We zitten midden in een issue, en ik weet niet of ik nog bij hem wil blijven. Ik heb al 4 jaar een relatie met hem.

Bijna een jaar met een kindje onderweg (ongepland maar niet ongewenst). Zie mezelf zeker oud worden met die jongen. :flushed:

Al meer dan 5 jaar een relatie (bijna 6 jaar) en sinds we samenwonen groeien we nog meer naar elkaar toe en houden we van elkaar op een diepere manier. Terwijl voor het samenwonen we al een hele goede relatie hadden.

Ja, ik zie mezelf echt wel trouwen en kindjes krijgen en heel erg oud worden met mijn vriend. <3

Mijn vriend en ik zijn nu 8 maanden samen en voor ons allebei is het veel dieper dan we ooit voor iemand anders gevoeld hebben. Ik hoop echt dat wij nog heel lang bij elkaar mogen blijven en samen oud kunnen worden en ik weet dat hij dat ook hoopt. Het leuke is dat onze vrienden dat ook altijd over onze relatie zeggen, dus dan moet het ook zeker wel goed zitten :slightly_smiling_face:

Bijna 2,5 jaar samen met mijn vriend!
Nog steeds hebben we het heel leuk samen, ik zou hem voor geen goud kwijt willen en hou super veel van hem! Ik hoop oprecht met hem samen te blijven! :hugs:

Over iets minder dan twee maanden zijn mijn vriend en ik alweer vier jaar samen. Wooh en ik herinner onze date als de dag van gisteren!