Gewoon rare ex of toch betekenis?

Hee:D
Ik heb een paar maand geleden een vriend gehad. Maar t is toen (na ong. 9maand) uit gegaan. Hij zit bij mij op de hockeyvereniging, vandaar ken ik hem. (We hebben bij elkaar op school gezeten ooit, maar elkaar nooit gesproken of zelf opgevallen) Hij ging ook mee op kamp. En toen trok hij heel veel naar mij toe. Vriendinnen van mij vroegen wat er allemaal was gebeurt en of we hadden gezoent enz. (Ze waren ook mee op kamp) Ik dacht toen: Misschien wil hij mij terug. Omdat hij zo naar mij toe trok. We hebben het er later over gehad en hij zij dat ik juist naar hem toe trok. (Iedereen aan wie ik t later heb gevraagt vond juist andersom) Maar hoe dan ook. Hij heeft een nieuwe vriendin (ik heb niemand) en we praten nog steeds veel, we zien elkaar veel, enz.
Ik vind hem nog steeds leuk. Maar ik snap niks van hoe hij nou opeens doet.
X Chayenne!:lips:

Rare ex

ja rare ex, en diep van binnen voelt hij nog wat voor je

Rare ex ja. Misschien weet hij niet zo goed wat hij nu wil, maar ik zou hem toch maar uit je hoofd zetten.

Rare ex inderdaad! Maarrrr… hij heeft een vriendin.
Ik denk dat je even moet afwachten wat er gebeurd met zijn relatie en daarna eens goed moet praten of als het zo door blijft gaan nu al eens goed met hem praten over hoe jij je voelt en wat jij denkt. Heb je meteen duidelijkheid… maar niet meer met hem doen of zo voordat het uit is!

rare ex.
dus, niks van denken…
-dat had ik eerst ook met mn ex, maar gelukkig is het nu helemaal over, weg met alle ellende!:)-