Gewoon om op te vallen of .. ?

Heey !
Ik heb een (misschien dom?) vraagje;
Er zit een jongen bij mij op school, die ik al knap vind sinds het eerste jaar, maar ik heb nooit met hem gepraat ofzo. Nu, hij kijkt wel altijd zo diep in mijn ogen als ik voorbij hem ga enzo. En dus waar het nu om gaat is dat mijn beste vriendin en ik, langs hem en nog jongens liepen en toen zei een jongen (volgens mij was hij dat) : “Hé, maar die rosse (ja, dat kon alleen op mij zijn :p) wil ik ook wel … (en de rest heb ik niet gehoord.)” En vandaag gingen we weer daarlangs en mijn vriendin zei dat hij en een andere jongen zo heel fel naar mij aan het kijken waren, en dat ze tegen elkaar zeiden : " Kijk die, die wil je wel he ?!"
Doet die dat gewoon om op te vallen of vind 'ie me leuk?

Alvast bedankt :wink:

Ik denk dat het in eerste instantie is om stoer te doen bij zn vrienden, maar misschien zit er wel meer achter. Gewoon een keertje een praatje maken als ie weer zo’n opmerking maakt.

Ik denk dat hij stoer wil zijn…

Typisch geval van stoer doen. Kinderachtig… -.-

Ja maar het probleem is dat hij 2 jaar ouder is en ik hem helemaal niet ken. Alleen z’n naam enzo, dat wel :grinning: Maar is het niet raar als je zo tegen iemand begint te praten die je niet kent ?

Maar hij praat toch niet specifiek tegen jou? Hij praat tegen zijn vrienden…

Neen, maar hij praat OVER mij als IK voorbijloop ? Ik weet niet hoor :’)

Ja maar niet TEGEN jou…

Ok das wel waar. Maar waarom praat hij dan over mij? Dan moet hij daarmee stoppen ?

Citaat: Maar is het niet raar als je zo tegen iemand begint te praten die je niet kent ?

Oke, je zei dus perongelijk tegen. Vandaar. OT: Maar ja, dat is normaal. En nee, ik zou me niet druk maken. Laat die jongen lekker een beetje over meisjes praten tegen z’n vrienden. Als je het vervelend vindt moet je tegen 'm zeggen dat 'i ermee ophoudt of dat jij hem niet ‘wil’.

Nou dan vraag je of hij het over jou heeft. En waarom dan

Waarschijnlijk heeft hij interesse in jou en is dit zijn manier om het te laten zien?

?
Ja, maar ik vind hem wel leuk … Daarom vroeg ik het me af, maar blijkbaar is het gewoon om stoer te doen ?