Gewoon niet doen...

Ik zat vorig jaar bij een jongen in de klas ( noem hem ff J).
Hij was toen al best wel ranzig, met van die opmerkingen waar van je denkt, illl en hoezo dat?! Dit jaar is hij weer bezig( het is een player) en hij zit echt de hele tijd aan me, en vreemde opmerkingen te geven als:
ik wil aan je ‘‘dingen’’ zitten,
ik heb zaad te veel, wil je een beetje?
en ik heb hem verteld dat hij echt op moet houden, het ging een week goed,
Maar nu vertellen mijn vriendinnen dat hij echt de hele tijd naar me kijkt, en hij begint weer negatieve aandacht te halen door weer van die opmerkingen te geven. Ik ben er gewoon echt klaar mee en hij wil maar niet luisteren:(,
wat moet ik nu met hem aan?
xxx

misschien moet je het maar aan je mentor vertellen

Jaah, ik denk het eigenlijk ook, want dit wordt gewoon echt vervelend/eng:(

Negeren

He DEFINITELY needs to grow *fucking* up

Negeren is het beste, hij vind het juist leuk om jou te klieren, omdat hij weet dat jij het niet leuk vindt!

negeren inderdaad. Maar jezus, die gast moet eens even niet zo kinderachtig doen.

Negeren moet ik zeker doen, alleen dan wordt meneer weer fysiek :frowning_face:

klacht indienen?

hhahahh i know heb het zelfde gehad gewoon negeren dan stoppen ze opeens wel dan vinden ze het saai

hem niet aankijken en niks tegen hem zeggen, ook geen boze opmerkingen. als het niet ophoudt, naar je mentor gaan.

Okee thanks mensen, ik zal het proberen!:slight_smile:

als ie weer eens aan je zit (in de klas) gewoon keihard boos roepen: “blijf nou eens van me af!!”

negeren. zeggen dat ie zn mond moet houden. geen bitchslap verkopen maar een punch in the face. tegen je mentor zeggen.

Zeker als hij fysiek wordt hoor. Ik zou echt meteen naar m’n mentor rennen.
Oke niet rennen maargoed.

Okee, ik zie hem vandaag weer ( joehoe…) dus dan zal ik het zeker doen!

Als iemand dat aan mij zou vragen in de klas zou ik gewoon keihard schaamteloos de docent roepen en zeggen wat ie tegen mij zei. Kan ie lekker voor schut staan, dan doet ie het niet meer de volgende keer.

Dat heb ik ook geprobeerdxd, maar het enge aan die gast is dat hij het juist grappig vindt, als iedereen het hoort :nauseated_face:

wel is nagedacht dat hij je mischien wel leuk vindt en graag je aandacht wil op welke manier dan ook?