gewoon mn verhaal kwijt.

ik moet gewoon even mn verhaal kwijt, thats all.

ik msn al een tijdje met een hele leuke jongen, ik heb hem leren kennen via mn bf. het klikte steeds meer enzo, en sinds een paar weken flirtte hij ook echt, en liet hij echt merken dat hij me leuk vond, en om me gaf. tot gisteravond… ik had een schoolfeest, en hij zou ook komen. we zagen elkaar, en beetje gepraat enzo, en daarna ging ik weer met vriendinnen de dansvloer op. totdat ik naast me keek, en hem zag zoenen met een ander meisje. ik voelde me echt rot, en kon bijna niet geloven wat ik zag. daarna had een vriendin van mij hem duidelijk gemaakt dat ik me gekwetst voelde, dus hij kwam naar me toe dat hij even met me wou praten. dus wij liepen naar buiten, om even te praten, maar er kwam geen woord uit. hij zei gewoonniks, het enige wat hij deed was een beetje zuchten en kreunen enzo. en om de 5 minuten ofzo zei hij dan ietslike; dit is niet goed te praten ofz, -zucht- dus toen zei ik maar van; laten we maar naar binnengaan, dit heeft verder ook geen zin. die avond heb ik hem niet meer gesproken, alleen kreeg ik later die nacht wel een smsje met; het spijt me, welterusten schat xxx, ik had er niet echt op gereageerd, en vanavond sprak ik hem weer. ik zei dat ik me echt gekwetst voelde, en dat ik duidelijkheid wou, of hij nou eigenlijk wel echt iets voor me voelde. er kwam geen zinnig woord uit, dus ik heb nu nogsteeds geen duidelijkheid, het komt er eigenlijk alleen op neer dat dat meisje waar hij mee is geweest, dat dat ook een heel leuk meisje was ofz, en dat hij niet wist wie hij moest kiezen. ik heb toen tegen hem gezegd dat ik geen zin heb om 2e keus te zijn, en dat hij het wel aardig bij me had verprutst. daarna hadden we niet meer echt gepraat.
ik voel me nu echt ontzettend kut. aan de ene kant ben ik heel boos op hem, en voel ik me gekwetst, maar aan de anderekant voel ik nog steeds wat voor hem, zoiets gaat niet 1, 2, 3 over.

wat eeeen kutsituatie zeg. Misshcien moet je m toch maar loslaten? ik bedoel ik weet niet of je wel met zo’n jongen wil?

ik wil hem ook loslaten, en het is inderdaad niet verstandig om iets met zo’n jongen te beginnen, maar ik voel wel écht iets voorhem, en dat kan ik niet zomaar aan de kant zetten.

Herkenbaar, iemand die opeens een ander kreeg en POEF, tweede plaats. Het enige wat ik zeg is loslaten. Ik ben zelf zo koppig als een ezel, als een jongen zo’n stomme fout heeft gemaakt, kan hij er niet vanuit gaan dat de excuses van mijn kant komen of ik het hem snel vergeet. Meid, ik weet hoe moeilijk het is om iemand te vergeten, maar je kan niet meer doen dan dat. Te vriend houden is natuurlijk altijd goed.

Volg je gevoel,
Ik bedoel als je echt iets voor hem voelt kan je dat nie loslaten dus…
Ja als hij je nii leuk vint kun je er echt helemaal NIKS aan doen.
Hou me op de hoochte
xx

het is zo moeilijk allemaal. ik haaaaaaaat hem, maar tegelijkertijd houd ik van 'm.

dit soort gevallen komen in veel situaties voor, ik heb hetzelfde maar dan heel anders…
je moet voor iemand gaan die ook voor jou gaat
dat hij met een of een andere meid heeft gezoend, zegt dat niet genoeg?
het is heel gemeen van hem je voelt je gekwetst, neergedaald, voor schut gezet maar daar kan je niks aan doen.
accepteer wat er is gebeurd en ga verder, zonder emoties te tonen voor dit
geloof mij, zonde van je tijd

ik weet het is heel irritant dat je geen duidelijkheid hebt
hij wilt je niet kwetsen daarom

laten vallen, ookal vind je hem leuk.
dalijk vind dat andere meisje hem niet leuk en komt ie weer naar jou toe.
dan ben je dus wel 2e keus.
dan moet je hem laten vallen, dat ie weet hoe het voelt.

Je hebt het heel goed aangepakt! Jij bent niet diegenen die zich kut moet voelen maar hij! Erg rot dat hij zoiets doet.

Een jongen die jou voordat je officieel iets heb al kwets is geen goede zaak.

Ik vind hem maar raar, misschien dat hij onzeker is? Als hij echt van je houdt hoor je geen 2e keus te zijn, maar 1e. En dan gaat hij nog zoenen met een ander meisje. >_>