Gewoon doen of wachten ?

-

Als je twijfelt, niet doen.

En als je het wel wilt doen, ben je genoeg voorbereid?

Je wilt het kenlijk niet doen. Maakt niet uit.

Ik zou gewoon eventjes wachten.

Als je aldoor een smoes gaat verzinnen, ben je er duidelijk nog niet aan toe.
Maar als je gewoon een beetje verlegen bent enzo, echt geen zorgen maken, bij mij deed het de eerste keer wel pijn, maar aan de ene kant was het heerlijk. En mijn vriendje was ook gewoon heel lief voor me enzo, echt hij zo ja echt zeggen als het pijn doet enzo, gewoon heel voorzichtig:) Na een paar keer gaat het nu gewoon géweldig, nergens meer last van. En hij vind je echt niet raar, ik bedoel hij is toch niet voor niets je vriendje.
Maar doe het wel veilig he:P

-

Als je de pil haalt, vraag de dokter alles wat in je opkomt al is het nog zo stom.
En lees de bijsluiter.

oeh, spannend zeg, nja gewoon wachten tot je het ECHT wilt, ook niet doen omdat hij het perse zou willen hoor!

Wil je het echt ? Ik dacht namelijk eerst ook dat ik er klaar voor was , maar ik scheet echt in me broek voor de pijn , toen heb ik nog een heletijd gewacht en toen op een begevemoment nam dat gevoel steeds meer af , en we besloten het te doen , ik was ook echt ontspannen. Heb toen sex gehad en t deed helemaal geen pijn. Gelukkig maar! En klunzen tja … de eerste keer is niet helemaal wat je er van denkt of van verwacht . Als het maar me de juiste persoon is. En ja hij weet toch nog wel dat je maagd bent dan zal hij heus niet denken dat je een kluns bent. Je kunt toch met hem oefenen haha!

Als je twijfelt, meot je wachten, ik had het ook.
ik was doodsbang, vooral dat het pijn zou doen ofzo. Totdat ik op een keer echt dacht: NU.
je merkt het wel als je er klaar voor bent. klinkt misschien gek, maar dat weet je echt. dan kijk je in zijn ogen, en denk je: ja, nu wil ik het doen.
en niet verwachten dat je eerste keer “net zoals in de film” zal zijn, dat is het echt niet. maar wel echt super, om je eerste keer met iemand te doen waarmee je het echt wilt!

gewoon doen

Goede tips van hierboven ^^

En met hem erover praten is ook belangrijk. Vertel hoe je je voelt en wat je precies tegenhoud en dat soort dingen

Als je die smoesjes bedenkt twijfel je dus nog, en dan zou ik nog wachten.

Als je het 100% zou willen, zou je geen smoesjes bedenken

Dus wachten