Gewoon dikke pech.

DIT VERHAALTJE IS BEST LANG MAAR HET IS BEST GRAPPIG OM TE LEZEN HOE IRONISCH HET ALLEMAAL IS

Ik ben dus net terug uit een plaatsje in Noord-Brabant, Wanroij.
Daar stond ik op een camping, in zo’n chalet-dingie weet je wel.
Kom ik daar, heb ik ineens een puist op zo’n Marilyn Monroe-plek… En ik heb gewoonlijk nooooit puistjes. Ja, gehad ja, maar dat is ook al eeuwen geleden.

Op dinsdagmiddag ging ik met m’n zusje mee naar de Bingo, en ik liep eigenlijk even de bar naast dat gebouwtje in om wat te drinken te halen voor mijn zusje, zie ik ineens een ONTZETTEND lekker ding staan. Echt, gewoon wauw was die gozer. Donker haar, mooie blauwe ogen, perfecte wenkbrauwen en mooi breed en gespierd. Maar ja, ik liep daar binnen en hij keek me zo heel erg aan van “Hey” met zo’n wenkbrauw weet je wel. Toen wilde ik bestellen, en hij kwam naar me toe, maar toen was iemand anders hem voor en bestelde ik dus bij een andere (op zich wel aantrekkelijke, maar een beetje gay) jongen. Hij vroeg me of ik later het glas terug wilde brengen, zodat ze de glazen niet kwijtraakten.

Dus dat deed ik, dat glas terugbrengen. En hij stond er weer, en hij keek me weer aan. Dit keer stond ie er alleen, dus ik gaf hem het glas. Hij vroeg mij of ie me nog ergens anders mee kon helpen, en het enige dat ik kon was m’n hoofd schudden en “Nee” stotteren. Gênant.

Nou, volgende dag ging ik vol confidence terug naar die bar, in de hoop dat ie er weer was. Hij was er niet. En langzaam begon ik een beetje keelontsteking te krijgen.

Uiteindelijk was mijn zusje er langsgegaan met een vriendinnetje, en ze vertelden dat hij er dit keer wel was. Maar op dat moment was ik zooo ziek dat ik alleen nog maar in bed wilde blijven. Of nou ja, ik wilde er wel heen maar kon niet.

De volgende dag gingen we naar huis, en dat vond ik heel erg jammer en ik had eigenlijk gehoopt op misschien een leuke summer fling (zeker door mijn afgelopen experiences met jongens) maar dat viel dus gewoon in het water.

En weet je, ik ben nu dus thuis en nu is m’n keelontsteking weg. Hoe weird is dat?!

x’]

Oh en die puist is nu trouwens ook weg.

Whaa, ik woon in de buurt van Wanroij! :'3
Oh, en kut voor je TS.

Echt?
Heb jij ook zo’n uh, apart accent? :b

Bedoel je dialect? Nee, ik dat heb ik niet haha.

Haha, dat denk je maar. Die mensen daar zaten mij steeds heel raar aan te kijken omdat ik zo heerlijk Utrechts kan praten. Nu heb ik zelf een zachte g, door een weekje in brabant! En morgen komt een goede vriendin uit Etten-Leur logeren, wordt 't allemaal nog leuker. Tegen de tijd dat ik weer naar school moet praat ik gewoon met een Brabants accent.

ik woon ook in de buurt van wanroij 5 min rijden

:’)

:’]]]

Die hamburgers van Wanroij zijn lekker. Hoe noemen jullie die ook alweer?

HAHAHAAAAA.
GRAPPPIGGGGG

Oke en nu?

Niet zo sarcastisch. :'3