gewoon bang?

ik ken een jongen al heel lang via internet, hij leek zo leuk.
En toen hebben we afgesproken in totaal 5 keer. En gister dus ook.
We hadden geknuffelt kusjes gegeven enzo maar niet gezoend.
En toen steeds meer tegen het eind van de avond voelde ik me heel schuldig ik weet niet waarom. Want ik had niks gedaan.
Maar het voelde ineens ook echt heel ongemakkelijk als hij me vastpakte enzo. Ik ging maar heel veel bij mijn vriendin lopen want het voelde niet goed. En op het einde probeerde hij me te zoenen, ik kon het gewoon niet. Ik zei dat ik niet wou gaf hem een kusje en toen moest ik gaan. En nu wou hij weer afspreken volgende week. Elke andere keer werd ik super vrolijk en probeerde ik metteen afspreken en het enige wat ik dacht was: ZO SNEL:O Ik weet niet wat het is maar echt ineens sinds gister avond heb ik alleen al de behoefte om te huilen als ik met hem praat.

Wat heb ik?
Ja dit klinkt nu zeker heel aanstellerig.:blush:

Geen idee.
Bindingsangst?

Misschien ben je bang voor straks.
Vind je het daten leuk, maar heb je nog geen zin/behoefte om echt met hem een relatie te hebben.
Kan zijn dat je daar van binnen toch bang voor bent?

Misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor om te zoenen? Of misschien is hij niet de juiste jongen

misschien is het toch niet de jongen … voel je je misschien schuldig, dat je weet dat hij jou wel ziet zitten, maar dat jij dat nog niet zeker weet?
als je je er zo ongemakkelijk bij voelt is dat niet zo fijn ;p
of misschien dat je niet klaar was om met hem te zoenen…achja wie weet
komt goed;D

misschien voel je je beter als je het tegen hem zegt ,dat je rustiger aan wilt doen.

Ik denk dat het gewoon wat rustiger aan moet doen. Wat dacht je van een date zonder dat jullie de hele avond aan elkaar zitten? Misschien voelt het dan beter en kun je wat meer er aan wennen. Als het dan nog niet beter voelt dan is hij denk ik niet de persoon die je moet daten ofwel om hem ofwel omdat jij er niet klaar voor bent.

niet klaar voor om de stap te nemen