"Gewone" vriendin?

Heee,

Ik zit een beetje met een probleem: jongens zien mij altijd als een “gewone” vriendin. Iemand met wie ze kunnen praten en lachen, aan wie ze problemen vertellen en bij wie ze uit kunnen huilen. Nu vind ik dat op zich helemaal niet erg: het is natuurlijk hartstikke fijn dat ze met dat soort dingen naar mij toekomen in plaats van naar hun vrienden of iets dergelijks, maar het is wel lastig dat de jongens die ík leuk vind mij ook alleen als gewone vriendin zien.
Dit is me inmiddels een paar keer overkomen, en ik vraag me toch af wat ik fout doe. Als ik die jongens leer kennen gaan we in het begin vaak wel flirterig met elkaar om, maar na een tijdje verdwijnt dat of slaat het om in vriendschap.

Nu vind ik dus ook een jongen heel leuk, maar ik ben bang dat hij me ook weer als gewone vriendin ziet: leuk, maar geen “relatiemateriaal”. We kunnen goed met elkaar opschieten, praten veel, houden van dezelfde dingen en kunnen vreselijk met elkaar lachen, maar ik wil méér.

Hij is nogal verlegen en rustig, ik ben op het eerste gezicht eigenlijk zijn tegenpool (druk, vaak overenthousiast, altijd veel mensen om me heen etc). Daarom heb ik sowieso het gevoel dat ik zijn type nooit kan zijn, maar toch zou ik graag willen weten hoe ik uit die “vriendenzone” blijf. Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe kan ik met hem flirten zonder dat het er al te dik bovenop ligt?

Hm, dat is inderdaad lastig. Ik heb geen ervaring en geen tips, sorry. Up

nauw hun komen met problemen naar jou dus leg dit probleem bij hun denk dat hun reactie het best is:P

mischien straal je onbewust ik hoef je niet uit ofzo?flirt je niet genoeg trug?

(ik heb dislexie word niet goed van mensen die klagen ik ben me spellings controle kwijt en iemand met een handikap beldig je toch ook niet als die iets fout doet)

Ik heb echt precies hetzelfde.
Behalve dan dat ik niemand leuk vind van me vrienden, heb het wel gehad.

Ik ken het probleem… Ik heb het nu ook ! Echt zwaar irri =(
Sterkte en als je wilt praten erover … ik ben beschikbaar XD

xx Succes

dat heb ik ook maar ze vinden me niet knap
ikw eet jhet net!
je moet leuk doen en je lippen dik maken om te zoenen

Fijn, dank je^^
Hoe zit het bij jou precies? Als je het niet in het topic wil plaatsen oid moet je me maar gewoon even noten;-)

En alle andere: ook bedankt voor de reacties! Morgen zie ik HEM weer… Eigenlijk zie ik hem elke dag, maar toch vind ik het iedere keer weer fijn om me erop te verheugen xD
Trouwens, ik ga inderdaad even aan wat van m’n vrienden vragen wat zij nou precies verwachten van een meisje dat hen leuk vindt… Heb ik nog nooit gedaan, ben benieuwd wat ze zeggen (waarschijnlijk vragen ze alleen “Op wie ben je nú weer verliefd”… terwijl ik bijna nooit met hen over mijn liefdesleven praat ö)

ja mischien moet je daar ook juist over prate wand ik heb vriendinnen die dr nooit over prate en dan denk ik wooo ben jij nooit verliefd en als hun dat ook denken ja dan probere ze ook niks bij een meisje die nooit verliefd is

Hmm… moeilijke!
Proberen de spanning erin te houden op de 1 of andere manier?
Dus veel flirten?
Ik weet niet sorry…