gewicht

Ik ben 1.70 en weeg 71 kilo.
maar als ik aan mensen vraag: hoe veel denk je dat ik weeg
zeggen ze altijd 60 kg ofzo.
(niet dat ik dat veel vraag ofzo XD)
maar hoe komt het dat ik zo zwaar ben? want ik ben helemaal niet dik, heb maat 38.

misschien,zware botten
idk x’]

je botten kunnen zwaarder zijn

-

Spieren wegen meer dan vet, dus misschien ben je heel gespierd?

gespierd ben ik niet echt XD

hmm
ik heb eigenlijk geen idee, haha

Zwaardere botten zou idd kunnen, verder heb ik geen idee.

Ik denk wel dat het spieren zijn.

Be happy

Gewicht maakt mij niet uit,zolang je je maar goed in je vel voelt

Dat heb ik ook, ik ben 1.72 en weeg 65 kg, maar ik zie er op zich niet dik uit ofzo en mensen schatten me ook altijd lichter.

Ik heb precies hetzelfde! ben alleen 1.74 ofzo? Weeg hetzelfde ongeveer, rond de 70/71.
Zie er ook niet dik uit, wel ietsje ‘dikker’ dan anderen misschien, maar zeker nog wel dun genoemd door iedereen…

je hebt 30 kilo aan spieren en organen in je volgensmij.

veel spieren, zware botte?

Idd, spieren wegen zwaarder als botten :]

Maakt toch niet uit?

En zware botten hebben is gelul voor mensen die een excuus willen hebben voor hun gewicht. Zware botten heb je alleen als de dokter heeft vastgesteld dat je dat hebt. En zware botten komen echt niet zo vaak voor hoor.

Zware botten bestaan niet echt :slightly_smiling_face: “Zware botten zijn niet zo zwaar dat ze erg veel invloed hebben op je gewicht: iemand met zware botten mag maximaal twee kilo van zijn/haar lichaamsgewicht aftrekken. De smoes “Ja, maar ik heb zware botten” gaat dus niet op.”

Hmm, ja. Verder ben ik gewoon tevreden met mezelf hoor. Ben natuurlijk niet extreem dun, maar vroeg me eigenlijk af hoe het zat. Ik denk dat het dan toch spieren zijn, alhoewel ik geen bodybuilder ben XD

ik ben 1.60 en ik weeg al 60 kg :stuck_out_tongue: en dik… nee, niet bepaald… :stuck_out_tongue: ik heb ook maat 38 (of misschien nog wat kleiner)…
maar als ik bijvoorbeeld mijn buik voel… lijkt ie best gespierd… ook al doe ik er niets aan :stuck_out_tongue:
(ik heb trouwens wel wat dikkere benen)

Spieren zijn 4x zwaarder dan vet, ik weet niet of je dan je antwoord hebt? En dit heb ik ooit gehoord, dus als er dadelijk een biologisch iemand komt die het tegendeel bewijst, dan heeft zij gelijk haha.