gewicht / sport

hej
ik ben ongeveer 1.70 lang en ik weeg 48 kilo heb ik erg ondergewicht iedereen zegt van wel maar ik sport ong 5 uur in de week

2 ik zit nu op paardrijden maar eigelijk wil ik er nog een sport bijdoen weten jullie mischien een toffe sport ??

alvastbedankt

Uhm, zwemmen, tennis, hockyen? Ja ik weet niet hoor, maar waarom wil je er nog een sport bijhebben :"D

Misschien ben je erg smal gebouwd, maar als je vaak hoort dat je ondergewicht hebt zal er wel een kern van waarheid inzitten.

Ik zou dus echt niet op nóg een sport gaan, te dun zijn is ook niet mooi of gezond.

Ehm ligt er maar net aan wat je leuk vind! Je kan van alles doen… balsporten, zwemsport, dansen? En over dat gewicht, als je zo ontzettend veel sport is het volgens mij niet zo heel erg. Zolang je maar genoeg blijft eten zodat je niet te moe bent en goed kan bewegen. :slightly_smiling_face:

Nja, ik vind wel dat je ondergewicht hebt. Dus ik zou niet nog een sport nemen.

nou k eet helmaal niet slecht ofzo en k wil ook naar het cios (speciale sport school )

en daarom moet ik mijn conditie opbouwen

Maar aangezien je maar 14 bent vind ik dat je je daar niet zo druk om hoeft te maken. (Om je ondergewicht)

voeeeetbal haha

Ik vind dat je wel heel erg dun bent …
Maar dan zou ik gaan zwemmen of juist iets met rennen.
Zwemmen omdat je al je spieren gebruikt en dat rennen omdat je voor die sporten juist 'n redelijke conditie krijgt.

Als jij cios wilt gaan doen, wat doe je dan met paardrijden?
Dan zou ik juist voor andere sporten gaan.

waarom zit dit bij ‘spelletjes’?