Gevraagd: Meisjes met vragen!

Hoooi!

Normaal heb je topics van; wie kan mij hier antwoord op geven en blablabla.

Maar ik zoek juist mensen die vragen hebben en ze in dit topic willen stellen. Waarom? Omdat ik een site ben gestart en ik alvast in het voren werk. Het zou dus fijn zijn als jullie je (serieuze) vragen hier onder neer zetten, ik zoek er dan een paar uit, en die beantwoord ik in een filmpje!

(Link van site plaats ik nog niet.)

Kom maar op met je vragen! :slightly_smiling_face:

EDIT: vragen over make up, penselen(borstels), noem maar op.
Dus vragen over make up!

beauty vragen?

Maakt het nog uit waar de vragen over gaan of niet?

Wat voor soort?
Als ik jouw was zouw ik 1 onderwerp kiezen anders wordt 't héél onoverzichtelijk.

kan je een filmpje maken voor zo een heel mooi lijntje boven je ogen en welke producten gebruik je dan en heb je daar voor tips?

[b]Ik bedoel eigenlijk gewone make up vragen.
Bijv. wat zijn handige kwasten om te hebben.
of… hoe breng je dit aan, hoe breng je dat aan…

Dus, ÁLLES WAT JE ALTIJD AL WILDE WETEN, STEL GEWOON JE VRAAG![/b]

dus je maakt een soort website net als die van missbeautygloss en die
van misslipgloss?
alleen dan je eigen versie?
En je kan toch zelf vragen bedenken?
Zoals: wat is een goede manier om mascara op te doen?
of hoe moet je foundation op doen?
Wat is een goede nachtcreme voor (blabla)huidtype
ect.
is toch niet zo moeilijk

you get it.

tuurlijk kan ik zelf wel vragen verzinnen,
alleen ik weet toch niet waar jullie moeite mee hebben.
daarom vraag ik het oook! <3

Zodat ik weet van, oh die heeft daar moeite mee, nou dat kan ik wel uitleggen. snap je?

Idd!

ja ik snap het, ben het er alleen niet mee eens =D .
verder succes met je site!

Ik heb hiervan tijdje terug op girlscene een filmpje gezet. Wil niet gemeen doen tegenover de topicstarter. Ze mag gerust nog een filmpje ervoor maken. Ik heb de mijne hier nog staan dus als je het wilt zet het even hier neer.

Is niet erg hoor,
ik wil ook alleen maar mensen helpen!

Ik gebruik dagelijks foundation maar ik heb 't gevoel dat hij niet echt goed dekt,en dat je 'm ziet.
Heb je daar geen trucje voor om 'm beter uit tesmeren ofzo?

xD?

Dankje.

Zo doe je eyeliner op :slightly_smiling_face:
View My Video
Let niet op wat ik aan heb… Kwam toen net van werk af. Let niet op me mond die open staat… Ik kan me niet opmaken met me mond dicht. Let niet op me suffe kop was moe van het werken & video is liggend… Ik snap niet waarom :flushed:

Ik gebruik essence vloeibare eyeliner. Kost maar 1,99 en is echt fijn! Geen prut spul.

Zie mijn bericht.

Wat voor 'n foundation gebruik je? Vloeibaar of mineraal?
En gebruik je ook kwasten om de foundation aan te brengen of niet?

up.

Link van site mág je ook niet plaatsen

leuk filmpje hoor,
alleen het is heel slechte kwaliteit, en je legt ook helemaal niks uit. je doet het gewoon op?

dus het lijkt mij een goed idee als de topicstarter hier een eigen filmpje van maakt.

Aaaah ik weet een hele goede:

Ik ben een meid met een hele bleke huid en je raad het al: Sproetjes! Alle make-up tutorials worden gedaan door meiden met een effen huid maar was moeten de dames met sproetjes?! Hoe kunnen wij ons het beste opmaken? Foundation, of juist niet?

En nog een:

Poederfoundation, wat wordt daar precies mee bedoeld…gewoon gezichtspoeder of is dat een speciaal iets?

Dankje:D