GEVONDEN in Driebergen: Camera (roze casio exilim)!

Mijn vriend heeft vandaag bij een bushalte Traay in Driebergen een camera gevonden! Het betreft een roze casio exilim!

Er staan foto’s op de camera; hieronder een foto!

http://i40.tinypic.com/2aeyxzk.jpg

Wij hopen dat iemand deze mensen herkend en we zo de camera terug kunnen geven!

Goh wat aardig van je haha, ik weet alleen niet of zulke mensen nou op girlscene gaan zitten… Probeer marktplaats is!

Ik denk dat je op girlscene niet veel succes hebt, maar alsnog hoop ik dat de eigenaar gevonden wordt. Goed dat je dit doet!

Goed van je! : )

Ik hoop dat je de eigenaar kunt vinden!

Up :slightly_smiling_face:

up!

Hihi ik verwacht ook niet dat de eigenaar erop zit, maar ik neem aan dat ze wel familieleden of kennissen hebben. Ik heb de stille hoop dat ze herkent worden!

Er bestaan ook mensen die beweren dat een camera van hen is, terwijl dat niet zo is. (Misschien kan je vragen of diegene weet wat voor foto’s er nog meer op staan?)
Heel goed dat je aangeeft dat je hem gevonden hebt, maar ik denk niet dat je op Girlscene veel succes hebt.

Oh wat lief van jullie (:
Je kan mss ook een mailtje sturen naar de lokale krant, met de vraag of ze die foto er in kunnen zetten?

Goed idee! Daar hadden we nog niet eens aan gedacht!
Er staan ook keiveel foto’s op van een kindje, dus waarschijnlijk zit er ook veel emotionele waarde aan!

Ja dit :]

Mijn vriend wilt even zeggen dat hij de camera alleen afgeeft aan iemand op de foto! Plus de camera zat in een hoesje, en daar staat iets in geschreven.
Zo kunnen we het ook testen!

Misschien kan je het op twitter zetten en zorgen dat mensen het gaan RT’en? (:

Dat heb ik ook gedaan! =)

up ^^

zou je niet kunnen achterhalen wat voor café dat is waar ze zitten? en dan de camera daarheen brengen?

Up!

Wat goed van je!! upup

Echt goed dat jullie dit doen, Up! (haha best apart als je jezelf zo ineens op internet of een krant zou zien :stuck_out_tongue:)

uppiee