gevolgd worden door een enge man?

Vandaag liep ik door een winkelstraat en in een winkel botste ik bijna tegen een man op, en toen liep ik weer verder de winkel in.

Hij volgde me,ik stopte,hij bekeek ‘plotseling’ een bloemetjesjurk voor vrouwen…

ik liep gehaast de winkel uit, verder de winkelstraat door… hij volgde me…

ik stopte weer (omdat ik wilde dat hij voor me liep), hij stopte ook.

toen ging ik de h&m binnen om ‘‘kleren te bekijken’’. en toen zag ik diezelfde man door de etalage naar binnenkijken.

ik schrok echt heel erg dus bleef ik een 20minuten ofzo in de h&m verstopt tussen de mensen en kleding, vervolgens ging ik weer naar buiten en zag ik hem niet meer, maar ik was wel heel erg geschrokken.

wat moet ik doen als het weer een keer gebeurd?? o.o’ of is er bij jullie ook een keer zoiets gebeurd?? tell me (:

Mhh dat is heel erg eng!
Als je het morgen weer merkt dat die man je volgt zou ik het eens tegen je ouders vertellen en anders naar de politie gaan als hij je volgt.

ieeeeuwl wat eng! Ik zou het inderdaad ook tegen je ouders zeggen, en gewoon even niet alleen de straat op gaan? Ik zou het ook echt dood eng vinden.

Het is een pedo (:

Vervelend zeg… Zodra je hem ziet gewoon de mensen massa ingaan en inderdaad tegen je ouders vertellen als het nog eens gebeurd.

Sowieso tegen je ouders zeggen! DOEN.
Als het weer gebeurt, probeer stiekem foto te maken van hem en als het vaker gebeurt, naar politie met die foto (net alsof doen als je belt, maar camera van je mobiel gericht op hem, als je zo’n mobiel hebt).

jaa, k weet niet mijn ouders zijn een beetje freaky, we praten echt nooit over dat soort dingen.

en ik kan niet altijd niet alleen zijn :stuck_out_tongue:

een andere keer ging ik even naar de albert heijn, opeens praatte een man tegen me.
hij: ‘Hoi’
ik: ‘hai o.o’
hij: ‘alles goed’
ik: ja hoor
hij: ‘ben je alleen hier’
ik: ja
hij: ‘woon je bij je ouders’
ik: tuurlijk
hij: ‘zijn je ouders thuis’
ik: ja
hij: ‘heb je zin om iets te drinken samen?’

en nadat hij dat heeft gezegd rende ik de andere kant op dan ik heen moest, o mijn god, wat was dat eng, en toen riep hij me na; ‘hé, je moet toch deze kant op!’

gelukkig waren er wel veel (6 ofzo) mensen, maar ja, het blijft eng.

Inderdaad heel eng! =0
Het was heel slim om je daar te verstoppen, O.O
Wie weet was er iets heeel anders gebeurd…

jakkes! dat had ik ook een keer in de stad. een man die me de hele tijd volgde.
toen ik pas de douglas in ging, was hij weg haha. het was een zwerver.
maarja, als hij het weer doet, erop af stappen en zeggen; hé, ken ik jou? en als hij zegt nee, zeg dan; waarom volg je me steeds zo? kijken wat hij zegt.

we zijn tenslotte allemaal mensen, haha!

Inderdaad heel eng! =0
Het was heel slim om je daar te verstoppen, O.O
Wie weet was er iets heeel anders gebeurd…

Ew dat is echt eng.

wat een freak!

ik werkte bij de ah, dus mensen die daar vaak komen zien mij ook vaak. Dus ik was ns een keer iets gaan halen komt er zo een man op me af, in de 30, vragen hoe oud ik was en dat ie me wel leuk vond. Toen ik zei dat ik 15 was zei die; o sorry sorry vergeef me

best erg om te denken dat mannen van 30 naar 15 jarige meisjes kijken
LOL

haha, ik had ook zin om dat te doen, ik stelde me dit gesprek voor.
ik: ‘hé, wat moet je!’
hij: ‘niks?’
ik: ‘WAAROM VOLG JE ME DAN, als ik het nog een keer zie, stap ik op de politie af hoor!’

Lijkt me echt eng als dat zou gebeuren!

Bah wat eng… gekke mensen he.
maar goed dat je winkels in bent gegaan, je moet ieder geval zorgen dat je onder de mensen blijft als er zo’n engerd in de buurt is.

Als je die man nog een keer ziet, en hij je weer volgt, moet je stiekem een foto maken of zo.
En als hij je dan nog volgt, gewoon heel leuk naar het politie bureau lopen of het gesprek wat jij je voorstelde.

Maar wat eng joh, dat hij je zomaar volgde!

haha dit staat bij lifestyle :slightly_smiling_face: nee sorry, echt eng! Ik denk dat je inderdaad het beste in de massa kunt verdwijnen/blijven.

Ik en een vriendin zijn in Antwerpen een hele dag achtervolgd. Het begon al toen hij op de heenweg foto’s van ons maakte in de trein. In Antwerpen zelf dook hij telkens weer ergens op waar wij ook waren. Na een hele dag winkelen zat hij weer vlak naast ons op het station (wachtend op de trein). Vervolgens ging hij vlak achter ons in de trein zitten. We waren zo bang dat we uiteindelijk de conducteur hebben opgezocht, hij nam ons gelukkig serieus en zou het in de gaten houden. Toen we uitstapten stapte onze achtervolger ook uit, gelukkig stond de vader van mijn vriendin ons op te wachten op het perron. We hebben zijn nummerbord opgeschreven voor het-geval-dat. We waren echt doodsbang die dag!

Oh en als die vent weer opduikt zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je tussen de mensenmassa blijft.

-

de volgende x als 't gebeurt moet je gewoon net alsof doen dat je met iemand belt of gewoon echt naar je ouders bellen dan weet tenminste iemand waar je bent etc.
wel eng zeg!