gevolg van player-actie tijdje terug.

Hee lieve girlscene meiden,
als eerste, ja ik ben 13 jaar en nee dat is niet zo geweldig oud. Maar geloof me op je 13e kan je ook verliefd zijn.
Een paar maanden geleden had ik verkering met een jongen die een facking player bleek te zijn, en daardoor ben ik het moeilijk gaan vinden jongens te vertrouwen.
Nu heb ik sinds ongeveer een week terug een vriendje, en hij is zo ongelofelijk super lief. Maar ik word echt heel snel jaloers. Ik zag vanmiddag toen ik even langs zijn hyvesprofiel ging, een krabbel van een meisje met erin: Bedankt voor je reactie. Dus ik ging haar foto kijken. Zijn reactie was: Mooi
Niks meer, gewoon ‘mooi’. Nou is dat helemaal niet bijzonder ofzo maar ik ga me er echt zwaar klote door voelen. Ik weet het, ik stel me echt ongelofelijk aan. Hij heeft me ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat hij echt niet met een meisje neemt om het even later weer uit te maken. En dat ik echt de enige voor hem ben.
Maar toch blijft dat kutte gevoel. Ik wil er vanaf, en ik vraag me af of ik de enige ben en me echt heel erg aanstel of dat meerdere meiden dit hebben?
Zo ja, weet iemand hoe ik hier van af kom ? :S
Dankjewel alvast.
Kus, Minou.

Je overdrijft.
En je zegt dat je met hem gepraat hebt, je moet hem toch echt vertrouwen

Ja, ik vertrouw hem ook, maar toch komt dat klote gevoel weer.

Alsj e geen vertrouwen hebt in die jongen,
dan is het echt een relatie van niks,
Want je geeft hem nu niet eens de kans.
Natuurlijk, elk meisje is wel is jaloers enzo,
maar je hebt hem duidelijk gemaakt dat je het vervelend vind, en hij zegt er gewoon lieve dingen op terug, daar moet je je dan maar bij neerleggen en op vertrouwen. Ik bedoel, jij gaat toch ook wel is met jongens om? praat toch ook wel met jongens? en geeft toch ook wel is een jongen een compliment? Hij dus net zo.