gevoelloze plek...

hallo…
ik heb al heel lang een gevoeloze plek op mijn bil :flushed:
soms jeukt die plek en doet hij een beetje pijn,
ik heb het iedee dat daar de plek is waar ik gebeten was (2-3 jaar geleden ) door een teek, het is echt gewoon een klein mini bultje waar het het meeste pijn doet ? weet iemand wat die gevoelloze plek zou kunnen zijn en of het nog weggaat?
(geen dingen als ga naar de huisarts ofz want die snap ik ookwel :cold_sweat:)

als het gevoelloos is hoe kan het dan pijn doen owwwwwwwwwww

het is niet helemaal gevoelloos maar een beetje dood ofz?
een heel apart gevoel niet echt tebeschrijven

…? owwwwwwwwww

Ik kan je niet echt volgen :’)
Gevoelloze plek die jeukt en pijn doet.

hoe kan ik daar dan wel pijn heb?

omdat het niet gevoelloos is?

Maar ga even langs de dokter anders.

Dan is het dus niet gevoelloos

gedist

bedoel je niet een gevoelige plek

not really

Nee gewoon niet.

Oke wtf dat weten wij toch niet, je kan dit het beste aan de dokter vragen.
Ja er staat in je beginpost dat je dat ook wel weet maar alsof wij dokters zijn.

dit is geen trol !
op kamp in groep 8 ben ik gebeten door een teek in mijn linkerbil, ik kwam er ''s avonds achter en toen heb ik hem gewoon zo uitgetrokken, later kwam ik er pas achter dat het een teek was, nog heel klein… gw een spinnetje leek het ,
nu ongeveer op die plaats heb ik een klein bultje zitten waarvan lijkt dat de pijn komt maar daar om heen voelt het DOF aan als je er aan krapt of wrijft doet het daar heel veel pijn, vedder zie ik daar niets zitten dan dat ene bultje, dacht eerst aan een ontstoken haarzakje maar dan kan het niet dof / gevoeloos worden, zat vroeger ook op paardrijden ben er ook een aantal keer afgeklapt enz, dus meschien daar ook door,
dus het gaat dus om een DOFFE plek,
srry :S

dankje :slightly_smiling_face: overdag voel ik er eigelijk ook maar weinig van ,
s’avonds ook wel meer!

ik zou even naar de dokter gaan, vooral omdat je daar ooit een tekenbeet gehad heb!

Had je ook echt de ziekte van Lyme? Of heb misschien wel…
(kenmerken; verlamming, rode cirkels op je lichaam, pijn en jeuk, pijn in onderbuik, en meer; http://www.lymenet.nl/info/symptomen-ziekte-van-lyme.htm.)

Ik heb trouwens per ongeluk met mijn privé account gereageerd :cold_sweat: