de titel klinkt waarschijnlijk wel een beetje vreemd, maar dat vind ik mijn ‘probleem’ ook wel
eergisteren heb ik mijn eerste keer gehad.
Ik was er helemaal klaar voor, was niet zenuwachtig, het moment was goed, de jongen is perfect, het voorspel was goed. er leek dus niet veel mis te kunnen gaan.
ik ben al een tijd aan de pil en we zijn beide elkaar eerste dus besloten we het zonder condoom te doen.
in het begin leek hij niet in me te passen. natuurlijk kon dit niet omdat er ook een kind uit hoort te komen xd we konden er gelukkig wel om lachen en hebben gewoon geprobeert.
toen het uiteindelijk wel lukte, voelde ik er gewoon niets van. het was helemaal niet lekker maar ook helemaal niet pijnlijk. ik heb ook niet gebloed. het was gewoon echt gevoelloos, ik voelde niet eens dat hij erin zat (maar dat zat ie echt wel (
ik had eigenlijk vooraf wel verwacht dat ik het lekker zou vinden omdat ik vingeren lekkerder vind dat gewoon ‘stimuleren van de clitoris’. dus mijn logica was een beetje; als er wat in zit vind ik het lekker xd
dit klopte dus totaal niet.
is er iemand die dit herkent? of iemand met tips?
(ik hoop dat ik hier geen vervelende reacties op krijg… ik vraag me gewoon af of dit normaal is en kan er in real niet zo goed over te praten)