gevoelloze ontmaagding

de titel klinkt waarschijnlijk wel een beetje vreemd, maar dat vind ik mijn ‘probleem’ ook wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

eergisteren heb ik mijn eerste keer gehad.
Ik was er helemaal klaar voor, was niet zenuwachtig, het moment was goed, de jongen is perfect, het voorspel was goed. er leek dus niet veel mis te kunnen gaan.
ik ben al een tijd aan de pil en we zijn beide elkaar eerste dus besloten we het zonder condoom te doen.
in het begin leek hij niet in me te passen. natuurlijk kon dit niet omdat er ook een kind uit hoort te komen xd we konden er gelukkig wel om lachen en hebben gewoon geprobeert.
toen het uiteindelijk wel lukte, voelde ik er gewoon niets van. het was helemaal niet lekker maar ook helemaal niet pijnlijk. ik heb ook niet gebloed. het was gewoon echt gevoelloos, ik voelde niet eens dat hij erin zat (maar dat zat ie echt wel (:wink:
ik had eigenlijk vooraf wel verwacht dat ik het lekker zou vinden omdat ik vingeren lekkerder vind dat gewoon ‘stimuleren van de clitoris’. dus mijn logica was een beetje; als er wat in zit vind ik het lekker xd
dit klopte dus totaal niet.

is er iemand die dit herkent? of iemand met tips?

(ik hoop dat ik hier geen vervelende reacties op krijg… ik vraag me gewoon af of dit normaal is en kan er in real niet zo goed over te praten)

Vervelend probleem, maar misschien is ie ‘klein’?

Misschien moeten jullie het gewoon nog een beetje uitproberen, andere posities enzo, en uiteindelijk kom je er denk ik wel achter wat je fijn vind en dan zal je wel gevoel krijgen lijkt mij. Had je het tegen je vriend verteld?

-

Dat had ik ook, in het begin dacht ik zelfs van “huh, zit hij er al in?” want ik voelde echt niks. Maar een ander standje hielp wel, bij doggy voelde ik het bijvoorbeeld wel goed en als ik bovenop ging ook.

Nou, ik moest juist echt doorbijten, want het deed echt superpijn bij mij!
Maar goed, idd misschien ander standje?

^ Dan lijkt het me toch fijner dat je niks voelt, die pijn lijkt me heel erg…

doggy is meestal het lekkerst omdat je dan zoiezo meer voelt, dus mischien dat eens proberen?^^ vooral niet meteen opgeven!

dankjullie wel voor jullie reacties!

ik heb er nog niet met mijn vriend over gepraat, maar wilde nog even wat keren proberen voordat ik het over ga hebben, anders gaat hij zich daalk nog zonder rede onzeker voelen over zijn ‘vaardigheden’

@jekentmeniet: misschien een beetje gemeen, maar het doet me goed te horen dat je hetzelfde had! gewoon proberen lijkt me inderdaad de beste oplossing. wel fijn te horen dat er niets raars aan de hand is met me :stuck_out_tongue:

Daar heb je wel gelijk in, misschien dat hij een beetje onzeker wordt als je het vertelt. Ik zou gewoon wat meer uitproberen, dan komt je gevoel zeker wel terug. En anders zou ik het hem wel vertellen en naar de huisarts gaan, maar daar gaan we maar niet van uit.

Hey,
dit probleem had ik dus ook. En ik bloedde ook niet enz. Maar je moet gewoon proberen en idd zoals @jekentmeniet zegt boven op zitten, dan voel ik ook meer. Gewoon een tip :wink: En gweoon blijven proberen

-

Ik zou liever een gevoelloze ontmaagding willen hebben dan zo’n heel erg pijnlijke.

Mmm het is natuurlijk wel fijn dat je ontmaagding geen pijn deed, maar jammer dat je er verder niet zoveel van voelde. Misschien is het even wennen en moet je nog andere standjes proberen =)

Had ik ook, t ging gewoon zo makkelijk xd Terwijl ik zijn ‘ding’ nou niet echt klein vind ofzo… Maar des te meer je het doet, des te lekkerder het wordt :slightly_smiling_face: En idd zoals gezegd is wat verschillende standjes proberen!

Ik voelde de eerste keer geen enkel goed gevoel.
Maar geloof me, dat komt goed :grin:

te klein? kan het inderdaad zijn.
maar had ook geen pijn tijdens mijn ontmaagding… maar dat komt vooral omdat hij heel voorzichtig deed en me ook vooral veel kuste en streelde waardoor ik er amper iets van voelde…
maar dat je geen bloed erbij had dat kan… dat kan ook altijd nog een x komen want ik had ook niet meteen bloed bij mijn ontmaagding toen mijn vriend een paar dagen na mijn ontmaagding mastrubeerde zat er een klein beetje bloed op zijn vinger dus het kan misschien ook nog komen…
maar dat je het voelde zou ik niet weten hoe het komt? ik zelf voelde het namelijk echt wel toen hij erin zat :stuck_out_tongue:

Het is niet de daad zelf wat je goed laat voelen zeg maar (kom op, hoeveel meisjes vinden de penetratie zélf lekker?), maar hoe je je op dat moment voelt en de sfeer eromheen. Penetratie voelt pas lekker als alles klopt zeg maar, als je je echt bewust wordt van wat er gebeurd.

Het kan ook zijn dat je er iets teveel van verwachtte? Sowieso zijn de eerste keren nooit heel denderend, vaak een beetje voorspelbaar/geforceerd, maar het wordt alleen maar beter. Zet het in iets positiefs om: beter een gevoelloze ontmaagding dan een ontmaagding waar je pijnlijke herinneringen aan hebt.

Dat is volgens mij meestal bij de eerste keer. Je verwacht er vaak te veel van denk ik. Dus probeer het gewoon wat meer, oefening baart kunst.