Gevoelloos

hoi allemaal :-),
Ik wil graag iets kwijt over een jongen en ik heb ook advies nodig. Er was een jongen die mij gebruikte, hij zei dat ie mij leuk vindt etc. en ik ging dus met hem zoenen/vrijen. Ik ken hem al 2 jaar en we praten ook vaak met elkaar en kunnen het goed vinden. De week erna ging die met een ander meisje zoenen op zo’n feest. We hadden niks maar alsnog als je mij leuk vind doe je dat niet. Ik heb hem hiervoor uitgescholden en heb hem niet meer gesproken. Hij antwoordde heel onverschillig terug (msn). Oké één maand later dacht ik: ‘‘ik ben beter dan dit ik kan dit goed afhandelen’’. Dus ik verontschuldig mezelf en zeg dat ik het wel later uitleg (het was vakantie). Dus later had hij nog ff lekker met wat meiden afgesproken… in de vakantie dan. Maar we komen dus op school ik merk heel erg dat ie naar mij kijkt, maar ik negeer hem. En hij ontwijkt mij een beetje. We hebben nog geen woord tegen elkaar gezegd. Maar wat nu we zaten in de klas en hij ging voor mijn neus met een meisje knuffelen en haar stoel op der tafel zetten zodat ik jaloers werd of iets? En hij zat te kijken of ik het zag en toen ze samen wegliepen naar het einde van de gang op school, liet hij der in de steek en liep hij naar z’n vrienden. Ik snap niet dat hij dit doet, als hij me zo gebruikt heeft en dan nog zo gaat doen? Ik voel me zo vies en gebruikt door hem en hij wrijft het er nog lekker in door met haar te gaan knuffelen. Snapt iemand wat ik moet doen? Want ik voel me zo klote, ik weet dat ie af en toe kijkt en volgens mij willen we beide praten maar we ontwijken elkaar.

Klinkt een beetje als een player :s
Maarja jij kon dat natuurlijk ook niet weten…
Je kunt nog een keer met hem proberen te praten, maar doe het dan niet op msn of via sms, zodat je kunt zien of hij eerlijk is
(ik wil niet vervelend doen maar het is gevoelloos of ongevoelig)

Wow jouw topictitel is krom.

Nou, hij lijkt me een lul dus gewoon blijven negeren?

Het is ‘gevoelloos’ of ‘ongevoelig’

Zeikreactie, maar moest ik gewoon even zeggen.

Ongevoelloos? Ik denk dat je bedoelt ongevoelig :stuck_out_tongue:

haha sorry :stuck_out_tongue: Maar het is gwn zo irritant dat hij niet de eerste stap neemt?

Ongevoelloos? die contaminatie had ik nog nooit gehoord. Ik vind het eigenlijk wel een creatieve.

Niet met hem praten, heeft denk ik geen zin.

… Ze snapt nu wel dat dr titel krom is.

Weet je zeker dat je met hem wil praten nadat hij je zo gebruikt heeft? En hij gaat lekker voor je neus met andere meisjes kroelen. Als je met hem wil praten wil je dan duidelijkheid of het goedmaken?

Ik zou überhaupt niks meer van m willen.

Wist ik al toen ik de eerste 2 las.
Mensen moeten het ook 10x herhalen… zo irritant (:

Uhm praten kan geen kwaad maar als je de heletijd hem ontwijkt en hij jouw dan denk ik dat er nog iets niet uitgepraat is. Praten zoieso, hij is dus echt een player maar als je niet met hem had… tja… Jongens zijn nou eenmaal klootzakken. Maar als hij je leuk vind of naar je kijkt is het ook zo stom om op te geven. Dat jaloers maken is echt gewoon een kutstreek van hem. Hij is denk ik boos op je ofzo? Praten.

DUIDELIJKHEID!

Sorry, iemand was me net voor, dus die reactie stond er nog niet toen ik keek :wink:

wat een klootzak. :’) naja IK zou m dik hard negeren gwn vieze blik geven haha. ehm ja kweet niet wat je verder moet doen eigenlijk dus je hebt niet zo veel aan mij. Misschien even naar hem toe lopen en vragen wat zn probleem is? als je dat durft dan lol…

De beste wraak is geen wraak. Gewoon die gast negeren en doorgaan met je leven

Negeren is idd de beste wraak.
Als je wraak neemt laat je zien dat het je iets doet

Ontwijken.

Exactly.