Gevoelige/Zere Tepels

Ola.

Ik ben 16, 3 maanden voor het eerst ongesteld en heb denk ik net cup A. ;3
Ik heb erg last van mijn tepels, ze zijn erg gevoelig en het doet soms zelfs pijn.
Als ik het google staan er alleen maar dingen over zwangerschap… maar dat kan niet aangezien ik maagd ben. (Ja, 16-jarige maagden zijn er zelfs nog in de 21e eeuw x3 ) Kan het liggen aan mijn menstruatie? Of kan het te maken hebben met een beetje late borstgroei? Ik ben namelijk met alles best wel een laatbloeier… groeispurt, menstrueren etc.

Who can help me? :slightly_smiling_face:
Iemand het wel eens gehad? En hoe lang duur het dan?

DANKU :slightly_smiling_face:

jup, kan komen doordat je borsten groeien en door menstruatie. Ze zeggen dat bij de menstruatie je borsten het gevoeligst zijn. Ik heb niet echt last van mn tepels, maar wel binnenin mn borst. Geen idee hoelang het duurt, ik denk als je borsten bijna zijn uitgegroeid?

wht?

Je snapt wat ze bedoelt…

Ik denk dat het niets is, misschien idd met je borstgroei te maken.

Okay Okay. :grinning:

Ik vond de zin heel raar geformuleerd :"D sorry ;p

maar idd, heeft vast te maken met je borstgroei waardoor je tepels waarschijnlijk ook gaat uitzetten of iig al groeien waardoor ze gevoelig kunnen zijn :slightly_smiling_face:

Hahaha ik moest hier zo om lachen :")

Bij menstruwatie zijn je borsten altijd wat gevoeliger,

Als je nog cup A hebt, en ze pijn en gevoelig zijn, kunnen ze ook gaan groeien. Ik had in het begin toen ik borsten begon te krijgen ook vaak gevoelige tepels als ik enkel als tegen aan drukte.

Haha oké dankuwel :grin:
Jaaa misschien een beetje vreemd geformuleerd maar al die kinderen hier van 12 die al seks hebben gehad. HOLY VIRGIN :grinning: Nou nee dat nou ook weer niet. Heb gewoon niet zo’n behoefte om een nieuw item te zijn voor 16 and pregnant. En nee heb geen uitleg nodig voor voorbehoedsmiddelen haha :’)

Bijna iedereen van 16 is maagd hoor? Wat voor een fucked up wereld is dit zeg.

ok…

^ Nou eigenlijk bijna NIEMAND. :’)

hahahaha er bestaan nog 16-jarige maagden:'D
maar ehmm dat is gewoon normaal hoor:)

Ik heb er nog steeds last van en ik ben al 19. Je borsten kunnen groeien tot je 24 bent. Ook als je al een tijdje dezelfde maat hebt kan dat nog veranderen…
De groei veroorzaakt wat pijn, en soms wat meer als je ook nog ongesteld moet worden/bent. Maak je in ieder geval maar geen zorgen verder :slightly_smiling_face:

Dankjeee :grin: