Gevoelige situatie

ALS JE VAN PLAN BENT NIET SERIEUS TE REAGEREN OVER DIT TOPIC KLIK DAN METEEN OP VORIGE

Hee
Ruben had hier een topic geplaatst maar dat werd gesloten door een moderator.
Terwijl ik het nogal iets serieus vind, daarom heeft hij mij gevraagd om het te plaatsen , zodat het topic nog wel verder kan gaan ik zal zijn verhaal nu plakken

Hallo
Ik zal eerst even de link van mijn vorige topic geven
http://forum.girlscene.nl…ndin/list_messages/220787(Het eerste bericht is genoeg om te weten waar ik het NU over heb)

Na al die gesprekken die ik met haar heb gehad , en ik haar heb verteld dat het met mij nu weer “goed” gaat onder de omstandigheden, en het probleem ongeveer is opgelost

Praat ze wel (relatief)-veel online ( dan heb ik het over gesprekken die wel tot 4 uur lang duren )

Maar zodra ik over iets begin als "gezellig een filmpje kijken " (voorbeeld).
Is het meteen of ik een compleet onbekend persoon ben.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik weet dat het nog vers is, maar het is toch lastig

-----------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk is het met alles wanneer ik over face2face begin zo.

.

zelf heb ik er niet echt een mening over maar dat komt denk ik omdat ik bijna altijd met jongens omga

Volgens mij ben jij gewoon Ruben!

weet je wat?
je doet je best maar
geef tenminste wel een serieus antwoord

Agent P is een super agent, heeft het lastigste mysterie weten te ontmaskeren :'P

Tieft gewoon op.
Kap gewoon met die reclame in ieder topic.

:’)

Dude, i’m gonna type as sober as possible, that honestly looks fcking pathetic and disgusting compared to my meal. and I’m being one hundred percent serious. Sorry we dont cook sht that was previously in cans. you’re a fuking joke dude, and im dead fuking serious. get a real family that cooks good food, drinks beer and wine and winecoolers and has a good fuking time, and has a million dollar house on the beach, im seriously… dont ever post your fuking poverty dinner on these forums ever the fuk again bro, and by bro i mean never my bro, fuking phaggot.

wat een onaardige meiden op dit forum zeg… sterke bittere misc maagden aanwezigheid hier

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Myroni, long time no see, hit me up on the Prime Minister, nom saiyin?

Jammer Ruben, maar jongens mogen gewoon niet posten hier.