gevoelige huid

ik heb een hele gevoelige droge huid heb ook last van exceem op me oogleden en ben allergies voor donkere kleurstoffen ( mascara) maar toch doe ik het altijd op :blush: en dat is natuurlijk niet zo goed maar ja zonder mascara ga ik nou eenmaal niet de deur uit :blush: maar weet iemand misschien make-up voor een gevoelige droge huid en wat niet te duur is of gewoon ander tips zijn ook altijd handig
xx

Producten met weinig alcohol en die mild zijn. Als je niet tegen ‘gewone’ make Up kan. Raad ik je clinique aan. Of juist iets op natuurlijke basis.

Lush producten! Ze hebben alleen geen mascara, maar de rest is een absolute must qua beauty producten :slight_smile:

Hebben ze bij de body shop geen “goede” mascara?

etos mascara. die hebben sensative mascara.
ga ook even langs de dokter, dan krijg je een zalfje waardoor de eczeem weg gaat of minder word
en het is eczeem, niet exceem
sorry moest ik er even bij zeggen haha

Wat duurdere en goede merken gebruiken, vrees ik.

Producten van Clinique bijvoorbeeld dus.

de Tuinen en Bodyshop.

Moet je gewoon ff aan de verkopers vragen, die kunnen je vaak wel adviseren.

En voor exceem helpt dode zeezout heel goed, misschien dat je een oogzalfje daarvoor kan vinden? Zarqa is een merk wat altijd dode zeezout in zn spulletjes heeft en dat is ook speciaal voor de gevoelige/allergische huid. de Tuinen heeft daar ook een soort van huismerk van. Bodyshop weet ik zo niet, eigenlijk.