Gevoelige borsten

Heb al ongeveer 2 maanden er last van aan beide borsten ben bijna 17 dus puberteit vond ik beetje onlogisch.
Heb wel vriend ja maar de pil heb ik goed geslikt.
Het is zelfs zo erg aan het worden dat ik niet kan draaien in me slaap of op me zij liggen ook knuffelen is erg pijnlijk.
Heb niet al te grote borsten van mezelf weet iemand wat het is of die het ook heeft gehad??
Dacht vraag eens hier na voordat na dokter moet gaat :stuck_out_tongue:

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Het kan ook door de pil komen, en je borsten groeien ook nog op je 17de dus dat kan het ook zijn.

Misschien groeien ze?

Ja maar zo pijnlijk door groeie is dat normaal?
De pil slik al 2 jaar had ik ook al aangedacht maar is raar dat ineens dan daardoor komt leek me.
Maar bedankt voor reactie’s :grinning:

Ik vind het normaal hoor. Groeipijn doet altijd zeer.

Oke bedankt :slightly_smiling_face: ja me vriend was bang dat toch mischien zwanger was maar heb de pil super goed geslikt.

Ik heb het nu zelfs af en toe nog en ik ben 19.
Ligt er ook aan in welke ‘‘periode’’ je zit, ik krijg bijv. weer grotere borsten en dus groeipijn als ik ongesteld moet worden :slightly_smiling_face:
En ik gok dat jij nog niet zo heel lang aan de pil zit.

Misschien groeien ze? Ik heb gelezen dat borsten nog tot je 18ste kunnen groeien hoor. ook aangezien ze nog niet zo groot zijn.

Ja lijken cup A maar is cup D/E dusja :stuck_out_tongue: je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Heb ik ook wel eens, gaat bij mij vanzelf over.
Soms kan ik er alles mee doen zegmaar :’) en soms doet de trap aflopen al pijn.

En ook al heb je de pil trouw geslikt, kan het zijn dat je alsnog in verwachting ben geraakt.
Iemand die ik vaag ken had een griepje gehad, daardoor had de pil niet goed aangeslagen…

Moet dat nou?

Word je binnenkort ongesteld? Daar kan het ook aan liggen, dan zijn ze overgevoelig.

mijn dokter zei dat je pijn kan hebben aan de borsten als je de pil slikt. Dus het kan ook de pil zijn. Of groeipijn.
Een vriendin van mij vertelde eens dat je borsten groeien tot ongeveer je 21e, dusjah =p

Ik dacht tot je 19de, maarja, ze groeien in ieder geval nog door. :wink:

Denk je dat er echt wat aan mankeert na langere tijd kan een bezoekje aan de dokter nooit kwaad, het geeft je tenslotte zekerheid van de zaak.