gevoelige borsten

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje last van gevoelige borsten, de ene keer is het heel erg en doet het al pijn als iemand me een knuffel geeft en de andere keer is t (bijna) helemaal weg. Het lijkt op een soort spierpijn en ik merk ook dat het erger wordt als ik een aantal keer laat ben gaan slapen of als ik erg moe ben. Het is 100% zeker dat het niet kan komen doordat ik zwanger ben of iets dergelijks. Mijn ouders denken dat het misschien door de hormonen kan komen (ik ben aan de pil). gister en vanochtend was het helemaal over maar nu doet het weer heel erg pijn. Als ik voel merk ik ook dat me spieren stijf en hard zijn dus dat kan ook nog een goede oorzaak zijn.

zou iemand misschien weten wat het is, hoe het kan komen en hoe ik er vanaf kan komen?
alvast bedankt! :flushed: :hugs:

Het kan inderdaad door een hormoonsverandering zijn als je pas net aan de pil bent. Ik vind het zelf echter ook klinken als groeipijn.
In beide gevallen gaat het vanzelf weer over.

jaaaa als je de pil slikt is het grote kans dat het daardoor komt… het komt dus waarschijnlijk door de hormonen jaa. niks om zorgen over te maken :slightly_smiling_face:

Als ik ongesteld moet worden heb ik dat heel erg. Het kan ook zo zijn dat ze aan het groeien zijn,

ik denk zelf ook dat het door de hormonen komt en misschien ook in combinatie met hele erge vermoeidheid. ik ben wel al een paar maanden aan de pil. het kan inderdaad ook groeipijn zijn maar tot nu toe heb ik dat niet eerder zo pijnlijk en lang gehad

Zoals hierboven al vaker is gezegd: Misschien hormonen, maar misschien ook groeipijn? Daar vind ik het persoonlijk meer naar klinken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het iets ernstigs is, gaat wel weer over.

bedankt allemaal! ik hoop dat t snel over is. ^^

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.4175.html
Verdere vragen mogen hier. Slotje!