Gevoelig onderwerp..

Hoi, Ik heb best wel een groot probleem en kan er niet echt terecht bij iemand…

Maar aangezien sommige dames denken dat ik dit verzin en niet weten met welke zelfmoord gedachtes ik rondloop verander ik dit topic wel. Wees in ieder geval blij dat het bij jullie niet zo is, want jij bent diegene niet dus dan maakt het ook niet uit toch?

ik heb eerlijk geen advies voor je maar ik hoop uit diepste van mijn hart dat het goed komt. ik weet dat je er niets aan hebt maar ik wilde dat ff zeggen :confused:

Je kijkt elke keer tegenop als je seks hebt…daar heb je al een deel van het probleem.

Als JIJ niet enthousiast bent, zal je vagina zeker en vast niet enthousiast zijn om het even zo te zeggen en zal het blijven duren.

Je moet er 100% voor gaan en als je angst hebt, zal het niet beter gaan.

Probeer even ermee te stoppen met seks, bouw het op en laat het zalfje even z’n werk doen.
Heeft de dokter gezegd over hoelang je het moet gebruiken?
Zou het raar vinden mocht je een zalf gebruiken voor een wond en tegelijk dezelfde activiteiten kan doen die het veroorzaken…

Ja we hebben 2 maanden geen seks gehad. Zelfs toen deed het pijn. Voorspel ook gedaan. Geen verandering

ik zou dan best terug naar de dokter gaan, misschien een seksuologe erbij nemen.

Ben overal al langsgeweest, maar de wondjes helen ook niet

Maar zijn het zeker weten wondjes? Is het iets wat jij zelf ook voelt, denkt en gezien hebt? Of was dat destijds een mogelijkheid, waar je een zalfje voor hebt gekregen? En kan het niet zo zijn dat de wondjes steeds open gaan, omdat jij door de angst voor pijn, je onbewust erg aanspant? Ik zou dat eerst eens goed controleren; zijn het momenteel nog steeds open wondjes die de pijn veroorzaken?

Het kan ook best zijn dat als je last had van wondjes, die inmiddels wel dicht zijn, maar het nu een psychische kwestie is geworden. Het deed destijds veel pijn, waardoor je nu bang bent voor de pijn, en het ook daadwerkelijk pijn doet. Ben je al eens bij een seksuoloog geweest, om eventueel oefeningen te doen die helpen te ontspannen?

Nee het zijn zeker de wondjes. Half jaar geleden hebben we twee maanden geen seks gehad zodat ik kon herstellen. Toen dacht ik dat ik er weer klaar voor was, voordat we begonnen aan de seks keek mn man naar de wondjes (het is heel diep binnenin) en zei dat ze dichtwaren, ik was blij en daardoor ontspannen maar toch deed t weer pijn, toen ging mn man weer kijken en toen bleken de wondjes weer open te zijn

Sorry hoor, maar moeten we dit serieus nemen als je ook vraagt of je babyolie als glijmiddel kan gebruiken, terwijl je 22 bent? Als een 15-jarige dat nou vraagt, oké, maar als je al twee jaar getrouwd bent weet je wel wat goed voor je vagina is en wat niet, toch?

Precies wat ik ook dacht.

Pardon? Weetjij wel wat voor impact dit heeft op je leven? Dat je gewoon niet meer verder wilt leven omdat je het gevoel hebt dat je nooit kindjes zal kunne krijgen en je liefde je misschien zal kunnen verlaten? Dat je na de seks drie dagen niet kan plassen of normaal zitten? Dat glijmiddel niet helpt en je elk ander middeltje dat je misschien zou kunnen helpen wilt proberen in dit geval babyolie, zodat jr je huwelijk kan redden, je eigen leven?? En je vraagt of ik dit serieus meen?? Weet je wel hoevaak ik zelfmoordgedachtes heb? Mezelf in slaap huil van je pijn? Vergelijk het met zout in een open wond strooien. Hoe zou jij je voelen als je dat vanbinnen voelt? Dat je nooit meer normaal seks kan hebben? Dan wil je alles proberen zodat je jezelf kan redden!! En ik zag toevallig babyolie staan en dacht, hey wrm ook niet maar straks wordt het erger dus ik vraag het maar eerst. Ken elke gyneacoloog in nl zowat, dit wil je niet meemaken en dan vraag je nog of ik serieus ben!

Ik geloof heus dat als het waar is, dat dat heel veel impact op je leven heeft. Maar ik vind het dom dat je daar nog een topic voor opent waarin je vraagt of je babyolie als glijmiddel kan gebruiken, dat kun je beter in hetzelfde topic vragen als waarin je je problemen vertelt, of ben ik daar mis in? Er zijn zo vaak mensen die een nepaccount maken om vervolgens het ene na het andere topic te openen met allemaal rare vragen, en ja van die babyolie vind ik -in combinatie met dit bericht over die wondjes- raar. Glijmiddel is niet voor niks uitgevonden en babyolie is waarschijnlijk niet voor inwendig gebruik.

Daarnaast vind ik je laatste bericht wel heel overdreven, seks is niet alles in het leven. Ja, het is fijn, maar er zijn nog zoveel meer mooie dingen die je kan doen in het leven. En je kunt heus wel kinderen krijgen doormiddel van zo’n behandeling waarbij ze een bevruchte eicel in je terugplaatsen, keizersnee om te bevallen en je vagina is buiten beschouwing gebleven.

Sorry als het wel echt waar is wat je allemaal schrijft, maar je maakt het -naar mijn mening- een beetje twijfelachtig door dat andere topic.

Probeer eens kokosolie!
Goed voor de huid, heerlijk voor massage en bruikbaar als glijmiddel.

Ga naar de huisarts.

Jij kunt ook niks hebben.

Ik denk dat ik je officiele beginpost heb gemist, maar uitspraken over zelfmoord in combinatie met eigen keuzes op seksueel gebied vind ik aandachttrekkerij

+ de nieuwe beginpost slaat eigenlijk ook nergens op,
Het gebeurd niet bij ons dus we trekken er ons niets van aan?

Nee, we geven advies, we geven onze mening. Ookal is het niet de mening die je verwacht.
We zijn ook geen gynaecologen die meteen aanvoelen wat er aan de hand is.

Als je echt een oplossing wilt, ga naar de huisarts, ga naar een gynaecoloog.
praat met je man als je zo onzeker bent, hij is tenslotte je man en hij is heel begripvol, toch?
en het feit dat je al tekeer gaat over zelfmoord als er negatief word gereageerd. Nou sorry dat we niet alle gedachten en gevoelens kunnen aflezen van je topicpost.
Als je langs de huisarts gaat, misschien eens een afspraak met een psycholoog als je er zo erg mee zit?

Niemand heeft ergens gezegd dat je dit hebt bedacht? Maar geef toe, het is raar als je als 22-jarige vrouw vraagt of je babyolie kunt gebruiken als glijmiddel?

En je schreef dat je al 2 jaar bent getrouwd, maar in januari heb je nog een topic geopend over je ex?

Verder worden er gewoon tips en meningen gegeven.

Omdat ik niet dit account niet alleen gebruik maar ook mijn vriendin (die ook op de hoogte van mijn probleem is) maar nu begrijp ik wel waarom jullie dachten dat ik het niet meende. Het licht alleen zo gevoelig en je wilt zo graag van dit gevoel af dat je elk middeltje zou willen gebruiken en ik dacht aan babyolie, als het geen kwaad kon wilde ik dat proberen als ik zo vab mijn probleem af kan komen