Gevoelens.

Haaaai =)

Ik kon nog niet een topic vinden over hoe jij je vandaag voelt (of ik heb met me neus gekeken)

dus nu:

Hoe voel jij je vandaag en waarom voel je je zo?

Oke oke ik begin wel :relieved:

Ik voel me verliefd
en ik voel me rot door me ongesteldheid en alles wat erbij komt kijken. :hammer:

Lots of love. <3

Ik voel me gelukkig, gewoon omdat het kan, omdat ik voor vandaag geen zorgen hoef te maken. Ik leef bij de dag :slightly_smiling_face:

Ben ook ongesteld, haha!

Ik voel me fantastisch! Mede door mijn lieve opaskindje die vandaag alleen maar wel knuffelen en lacht

Ik zit in de stress, maar ook deels opgelucht. Ik ben opgelucht vanwege de lading herkansingen die ik heb afgerond. Maar ik zit ook in de stress omdat er nog 2 openstaan waarvan 1 een wiskunde toets is. En als ik die voor vrijdag niet heb gehaad, mag ik niet meedoen aan het examen…

ik ben verward, door mijn beste vriend die zich gisteren opeens heel anders gedroeg en die ik níet leuk wil, wat zeg ik, mag vinden. dit overkomt mij weer hé …

Op dit moment ben ik nogal gestrest, maar de rest van de dag was ik gewoon opgewekt en blij.

Ik heb een beetje last van gemengde gevoelens momenteel; aan de ene kant boeit het me allemaal niet zo veel, maar aan de andere kant voel ik me heel erg alleen en heb ik het gevoel dat wat ik ook doe, het toch helemaal niets uitmaakt.
Maar dat ligt ook weer aan mezelf, vrees ik.

ik voel me afschuwelijk maar ook weer niet, ik voel me zo ontzettend gemixt en wil huilen maar ook weer niet. ugh

Ik voel me blij en gelukkig en een beetje verliefd door een leuke jongen die lieve smsjes stuurt alleen is hij de beste vriend van mn ex waha

Ik voel me heel duf nu :’) En stom want ik verpest echt alles op dit moment van mijn leven. Maar gelukkig komen er vast wel weer leukere dingen ooit.

ik voel me gewoon, normaal

Ik voel me heel stom.

Ik voel me eigenlijk gekwetst, doordat mn vriend zo last-minute afzegt.

Komt WWJNEEK niet op hetzelfde neer?

Daar kan je alles kwijt wat in je op komt. Hier gaat het echt om hoe je je voelt.

Ik voel me best wel rot eigenlijk.

Ik voel me blij omdat m’n beugel eruit is en m’n tanden echt mooi zijn

Ik voel me suf.

Ik voel me moe en gelukkig, omdat mijn lieve vriendje zo weer thuis komt en ik me even besef hoe super hij is! En omdat we lekker met onze vrienden gaat stappen met queensday waar ik super veel zin in heb, en me blauwe haar verf binnen is voor me dip dye! :grinning: me happy :grinning:

Ik voel me echt koosvriendloos nu…zit helemaal alleen op de afdeleing *SAAI*

Goodmorning :kissing:

Hier is ie: http://forum.girlscene.nl…ages/84725/last#m11263532