gevoelens voor een ander.

ik heb nu al 1 jaar met mijn vriend en het voelt soms een beetje raar we hebben laatste tijd vaker ruzie we zijn beide erg jaloers en daardoor vaak kleine ruzietjes die eigenlijk nergens op slaan en daardoor komen er snel irritatie’s en soms heb ik ook het idee dat die niet veel moeite meer voor me doet en nu is er 1 andere jongen bij mij op school die ik best wel leuk vind hoe fout het ook klinkt. ik durf het hem niet te vertellen want ben bang dat ik hem kwijt raak maar aan de ene kant wil ik het ook wel proberen met die andere jongen wat moet ik doen?
help!

hou je nog wel van je vriend? als je nog gevoelens hebt voor hem zou ik in de eerste plaats proberen aan je relatie te werken en kijken of het niet terug fijn wordt tussen jullie. dan moet je wel eens goed met hem praten en zeggen waar de problemen zitten tussen jullie en kijken hoe jullie het gaan aanpakken. als je géén gevoelens meer hebt voor je vriend of niet voldoende zou ik het eerst en vooral uitmaken en dan kijken of het wat met die andere jongen kan worden.

Hee HollywoodStar!!

Ik heb hetzelfde probleem als jij!
Ik heb 2 jaar met mijn vriend, en ik vind het vrijgezellen leventje wel aantrekkelijk…
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit vreemd ga, en ik hou ook ontzettend van mijn knul…
Maar nu heb ik op mijn werk een erg leuke jongen ontmoet…
Hij vindt mij erg leuk, en elke keer als ik hem zie op het werk, wil ik zijn aandacht!
Echt vreselijk rot!!
Ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik wil mijn vriend niet kwijt, maar ik zou best wel eens willen weten hoe het is met die jongen!
Een echt vrijgezellen leventje heb ik nog nooit meegemaakt…
Ik weet dus ook geen tips voor jou!
Vreemdgaan kan nooit!
Maar ik weet precies hoe jij je voelt!

Ik sluit me aan bij wat hierboven al eens is gezegd.
Als je nog gevoelens hebt voor je vriend, zou ik echt proberen om die relatie nog te laten slagen. Want zo’n lange relatie is niet niks, jullie hebben samen veel meegemaakt en met die andere jongen lukt het misschien niet eens.
Als je echt zeker bent dat je niet meer verder wilt met je vriend, kan je het uitmaken en dan rustig zien hoe het met die jongen gaat. En als dat dan misgaat, ben je maar vrijgezel maar dan heb je je vriendje tenminste niet aan het lijntje gehouden.

-

Ik zou niet weten wat jij zou moeten doen, maar ik denk wel dat bijna alle mensen die lang bij elkaar zijn weleens gevoelens voor een ander hebben gehad. Volgens mij komt dat in bijna ieder huwelijk wel voor. Het gaat er maar net om wat je ermee doet…

heel erg bedankt voor alle reactie’s het heeft me echt aan het denken gezet!

Ik weet echt hoe je je voelt, je moet jezelf echt nagaan van wil ik nu nog hard aan me relatie werken? Gaat het nog lukken?
Ik heb dat probleem ook gehad, ik ging bijna een jaar met een jongen maar die jongen uit me klas was ook zo geweldig maar die jongen was ook bezet.
Heel veel gedoe later heb ik het uitgemaakt met die jongen & ga ik al bijna een jaar met die jongen uit me klas… Maar dat is mijn beleving geweest zegmaar… gewoon goed nadenken meid :slightly_smiling_face:

Laat je horen wat je gaat doen? Wat je beslissing wordt?
Ik spreek morgen af met die jongen, waar ik het eerder al over heb gehad in je onderwerp…
Ik wil er een punt achter zetten, en nog even echt weten of ik niks voor die jongen voel…
De kans zit er in dat ik denk dat ik iets voor hem voel… maar ik hoop na morgen te weten of het de moeite waard is om dan mijn relatie te verbreken…
Ik denk het namelijk niet!!
Aandacht is leuk, maar het is niet meer leuk als het je relatie beïnvloedt…
Ik ga niet vreemd, dus zoenen etc doe ik niet… maar ik wil wel weten wat ik voel…

Laat het me horen he!

Wil je de relatie opgeven?.. van een jaar?
Zonde, straks krijg je er onwijse spijt van en wie weet is die andere een rotzak

laat nog maar even berichtje achter over hoe het was bij jou!
ik laat je nog horen wat ik er mee heb gedaan.
kusje

Hallo HollywoodStar!
Ik zou jou nog even laten horen hoe het gisteren was…
Ik heb wel eens eerder met hem afgesproken, en toen vond ik hem gelukkig niet leuk!
Later bleef hij toch mijn aandacht trekken, en sprak gisteren nog één keer af om het voor mij echt af te sluiten.
Helaas liep het anders dan ik had verwacht… Hij probeerde mij te zoenen en was handtastelijk… Natuurlijk heb ik hem niet gezoend etc!
Maar ik had er veel meer moeite mee om dat niet te doen dan de vorige keer!
Conclusie; Ik weet het dus echt niet meer!
Mijn vriend en ik hebben de laatste tijd ruzie over dit. Hij heeft mij laten gaan naar die nieuwe jongen, hij denkt dat ik toch wel heel mijn leven bij hem blijf.
Maar door die houding van hem, heb ik P. beter leren kennen. Ik schrok nog al toen hij echt zo over kwam van, ik ben niet jaloers etc etc… En als het uit gaat, dan gaat het maar uit…
Hierdoor vind ik P. misschien wel leuker, omdat hij mij wel die aandacht geeft en wel laat zien dat hij voor mij wilt vechten.
Als er een jongen tussen de relatie zit, dan ga je toch vechten, dan ga je er toch voor zorgen dat ik bij mijn huidige vriend blijf?!
Wat mijn vriend doet is het aanmoedigen, hij had gehoopt dat ik op deze manier er wel achter kwam hoe P. zou zijn, en hoe ik P. zou vinden!
Hij heeft het risico genomen dat ik P. leuk zou gaan vinden, en ik vind hem misschien wel leuker dan voorheen, omdat mijn huidige vriend niet laat merken dat hij voor mij wilt gaan, dat hij het erg zou vinden dat ik naar een andere jongen ga…
Zucht… Dilemma …

En?! Wat is jouw beslissing geworden?

ohh klinkt inderdaad heel moeilijk wel raar inderdaad dat hij zo reageert had ook eerder verwacht dat die juist zou laten merken dat die je niet kwijt wilt dit dat… maarja jongens zijn vaag
ja ik zit dus vreselijk in een sleur ik heb hem deze week weinig gezien en zie hem vanavond met sinterklaas bij mijn opa en oma maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik hem heb gemist dus dat ga ik vanavodn bekijken en anders ga ik inderdaad maar eens alles op tafel gooien zodat we er samen iets aan kunnen doen en hem vertellen over die andere jongen en dan kan ik kijken of die jongen ook echt leuk is of dat het alleen komt omdat het niet zo lekker loopt tussen mijn vriend en mij.
dilemma inderdaad.

Hollywoodstar!

Hoe is het uiteindelijk gegaan met je vriendje en die andere leuke jongen?

x

Ten eerste; accepteer de wet dat jongens en meisjes verschillend zijn, jullie kunnen elkaar niet 100 % snappen op elk vlak.
En ten tweede, als je nog écht van hem houdt, kan je flirttips opzoeken xp die zijn altijd goed om een relatie op te peppen. :blush: