gevoelens voor de ex van mijn beste vriendin.

Hee.

Mijn beste vriendin had 3 jaar geleden ( toen ze 14 was ) haar eerste echte vriendje. Hun relatie duurde twee maanden.
Ze hadden ook niet gezoend & ze zagen elkaar ook bijna nooit.

Het probleem is nu dat ik na die jaren toevallig terug contact heb met hem.
We sms’en vaak etc…
Ik begin eigenlijk iets voor hem te voelen, maar dit probeer ik te negeren, omdat ik besef dat mijn vriendin dit niet leuk zal vinden.

Die vriendin heeft nu wel al twee jaar een serieuze relatie, maar toch…
Als ze tegen hem praat vertelt ze altijd dat ze zoooo blij is met hem gesproken te hebben.

Moet ik stoppen met hem te sms’en?

alvast bedankt.

Met haar praten
Ze hebben duidelijk geen serieuse relatie gehad

Ik zou het toch vertellen aan je vriendin en vragen of ze het erg vind. Misschien valt haar reactie mee en vind ze het juist leuk voor je , het is namelijk best lang geleden.

Ik zou het er eens over hebben met je vriendin vragen wat zij ervan vindt.
Aangezien ze nu al 2 jaar een serieuze relatie heeft lijkt het me sterk dat ze het erg vind.

Als ze zelf al een relatie heeft, dan denk ik dat, als je met haar praat, ze het niet echt erg vind.

Ja jullie hebben gelijk…
Ik heb er al met een andere vriendin over gesproken, en zij was ervan overtuigd dat ze het niet erg zou vinden.
Ik wil m’n beste vriendin ook niet kwijt, want zij doet alles voor me & is gewoon de beste vriendin ooit.
& ik zou het echt heel erg bitchy en ondankbaar vinden als ik haar ermee kwets.

Ik zie wel wat er ervan zegt, anders stop ik ermee.

Ik zou het raar vinden als ze het erg vindt, aangezien ze nu ten eerste een serieuze relatie heeft, ze ten tweede toen nog heel jong was, en het dus niet bepaald serieus was en ten derde hadden ze nooit gezoend, dus of je het uberhaupt een echte relatie kunt noemen… ?

Ga er maar even over praten met haar, en ik vind eigenlijk dat je er gewoon voor moet gaan, als je hem echt ziet zitten.

Bij mij in de klas zatten ook twee vriendinnen en de ene had een halfjaar een vriendje en toen ging het uit. Nu heeft die andere vriendin al weer meer dan twee jaar met hem. Leg het je vriendin gewoon uit. Die twee maanden 3 jaar geleden moeten er nu niet meer toe doen, zeker omdat ze nu zelf een vriend heeft.

ik zou het ook vervelend vinden alsik die vriendin was, aangezien mijn eerste vriendje heel erg belangrijk voor mij was en is. maar ik weet niet hoe de situatie zit met haar en haar eerstje vriendje, en aangezien ze al 2 jaar een serieuze relatie heeft;p ik zouhet gewoon met haar over hebben

thja het is 3 jaar terug en ze heeft al een 2jarige relatie… dus waarom niet?