Gevoelens gevoelens gevoelens..

Hey meiden,

Ongeveer 6 weken terug had ik iemand ontmoet via het internet.
Zowel zijn innerlijk als zijn uiterlijk vind ik helemaal top!
Het liefst hebben ik elke dag wel een gesprek met hem, en kan maar niet wachten wanneer wij praten.

Maar goed ik zit dus met een apart gevoel. Ik weet niet of ik hem wel leuk vind.
Ik denk dat deze twijfels zijn gekomen, nadat mijn contact met een andere jongen na een jaar “fake” bleek te zijn. Ik heb zoveel gehuild want ik dacht dat hij de ware was, maar dat was dus niet het geval.
Ook heb ik zo’n gevoel dat ik niemand anders meer leuk kan vinden. En daar zit ik heel erg mee.
Ik wil de jongen waarmee ik nu praat niet los laten, alleen soms voel ik de vlinders niet…
Wat is er gebeurt met mijn gevoelens opeens ? ( zal het de angst zijn, dat het weer “fake” is?)

Maar je hebt deze jongen dus nog nooit in t echt gezien?

Dit verhaal ken ik van een vriendin van me. Maar…ik zou denken dat als je het al eens hebt meegemaakt…je lesje wel geleerd hebt. Naar mijn mening kan je nit verliefd worden op iemand van het internet.

Vraag eens of hij de webcam aanzet ofzo, en wanneer jullie gaan afspreken?

Internet is niet zoals als het lijkt…
Je hoort raarste dingen op internet,wees altijd op je hoeden mensen doen toch zich anders voor dan je denkt

mensen kunnen lekker veilig achter internet doen wat ze niet laten kunnen
als je gaat afspreken doe dat dan wel veilig.

Thanks voor de berichten meiden … Klinkt raar maar het doet wat met me.

De jongen waarmee ik 1 jaar via internet contact heb gehad, die vond ik wel heel leuk!
Na een maand of twee was ik echt verliefd. En ja, toen ik wilde afspreken had hij wel een smoes. Ook gaf hij me hoop…waar niks van terecht kwam.

Ik wil op de een of andere manier de jongen waarmee ik nu praat niet kwijt…maar misschien komt het ook omdat het nieuw is en ik opnieuw moet beginnen?
Pff soms is het best lastig

Die jongen hé, hoe heette die?

Haha welke ? De “oude” jongen of waarmee ik praat
En waarom wil je dat weten als ik vragen mag :stuck_out_tongue:

Vraag aan hem of ie een keertje met je wilt afspreken? Gewoon ergens in een openbare gelegenheid. Dan weet je namelijk pas echt met wie je te maken hebt.

Nee allebei niet ! Maar soms krijg je dat gevoel van dat je verliefd heb
En dat heb ik nog niet echt bij de jongen waarmee ik nu praat
Ik had het wel bij de "oude jongen ( wel na 2maand)

Ja inderdaad , gaan we zo snel mogelijk doen
Maar het voelt gewoon raar… Zo iets heb ik niet eerder
Meegemaakt.
Ik had zoveel hoop bij de eerste jongen maar goed… Dat heeft me echt aan het denken gezet

Oude. Omdat dit verhaal me heel bekend voor komt :wink:

Bij mij haha? Of bij iemand anders? :’)

Ik ken jouw hele verhaal niet :stuck_out_tongue: Bij iemand anders dus.

Okee hahaha.

haha denk niet dat je hem kent , robert hij komt uit het westen

Nee dan is het niet dezelfde.

Oh oke haha , maar goed het is en blijft een lastig momentje
Dit is de 3e jongen waarmee ik eigenlijk contact heb, de 2 jongens hiervoor zijn nooit wat geworden…
Soms vind ik het gewoon raar om nu weer achter iemand aan te gaan
Maar het lijkt erop dat ik niet zonder iemand kan …haha

Zouden jullie dit trouwens als verliefdheid/beginnende liefde verklaren?
Aangezien ik niet zonder zijn gesprekken kan en wel een big smile krijg als hij met me praat!
Ik begin zo hard aan mezelf te twijfelen ! Door al die gebroken harten dat ik niet eens weet of ik veiefd ben pfff wat een naar gevoel

Maar waarom moet je die gevoelens per sé hebben? Ik rkijg nu het idee dat je vind dat je verliefd op hem móet zijn?
Of ik begrijp het verkeerd, dat kan ook.
Maar uh ja, ik zou het sowieso langzaam aan doen, en heb je hem al eens op de webcam gezien ofzo? Ik denk dat je wel verliefd kan worden op het internet maar je weet nooit zeker of degene wel echt is wie hij beweerd te zijn…