gevoelens bekennen?

Ik praat al tijdje met een hele leuke jongen en ik zie hem eigenlijk wel zitten. Al een paar keer afgesproken, wel klef gedaan. Maar niet gezoend… Ik weet nou niet of dat kwam omdat die niet wilde of omdat we elkaar beter willen kennen.
Maar ik wil eigenlijk wel bekennen dat ik wat voor hem voel, maar hoe zou ik dit het beste kunnen doen?
Ik zie hem vaak 1 dagje per week. Maar ik ben bang dat ik het dat helemaal verpest als ik het dan vertel. Dat durf ik ook niet zo goed, dus ik dacht misschien kan ik beetje een ‘move’ maken via msn ofzo. Als ik er zo over nadenk vind ik mezelf echt een watje haha, maar ik durf niet zo goed :$.

Kortom: hoe zou ik mijn gevoelens kunnen bekennen. en dan niet recht voor zn raap van: ik vind je leuk.

xoxo

ik zou niet mijn gevoelens bekennen.
ik zou gewn met hem blijven afspreken en wachten totdat HIJ zijn gevoelens verteld en dan pas mijn eigen gevoelens vertellen. ben veels te bang dat het anders niks wordt…

jaaa daar heb je wel een punt, hihi! ben gewoon hopeloos verliefd volgens mij. aggg ik haat dat. ben dat namelijk echt nooit.

sowieso niet op msn doen

Dit.

ik zou het wel vertellen, weet je tenminste waar je op aan bent.
misschien wacht die jongen wel totdat jij iets zegt, en wordt het daarom niks!

Als je nou gewoon initiatief neemt om te zoenen? Zie je vanzelf wel hoe hij daarop reageert.

niet via msn! je kan in real life bijvoorbeeld tegen hem zeggen dat je hem meer ziet dan een vriend ofzo