gevoel

elke keer als ik aan een bepaalde persoon denk, een meisje, dan krijg ik zeg maar een gevoel dat ik zenuwachtig wordt.
ben ik nu verliefd op haar ?
maar ik wil helemaal geen lesbi zijn.

't voelt echt raar…

<3

Waarom wil je geen lesbi zijn? 't is niet zo dat je eraan dood gaat hoor.

Maarehm, je hoeft niet per se dat te zijn. Misschien maakt ze wel gewoon indruk op je of kijk je op een of andere manier tegen haar op. Je hoeft nu nog helemaal niet te beslissen, op een gegeven moment in je leven zal het allemaal duidelijk worden. Je hebt nog alle tijd.

.<

ja weet niet ik wil het gewoon niet :blush:
this eigenlijk best dom.
maar ik zal er vanzelf wel achter komen
misschien komt het wel omdat ze altijd mijn leraar was
& ze altijd suuuper aardig was tegen me.
& ze heeft me ook gesteund toen mijn moeder overleed :blush:

Zeg je nu dat je verliefd bent op je leraar?

jammie, ook lekker bij de koffie

wut?

Lesbi zijn is geen keuze, je bent het of je bent het niet. Wees eerlijk tegen jezelf over wat je voelt. En je bent nog jong dus je komt vanzelf wel erachter wie je bent en wat voor gevoelens je hebt.

Ghehe, ja ik bedoelde lerares x]

Het kan ook adoratie zijn?

Kinderen zijn wel vaker verliefd op hun leraar/lerares, omdat ze tegen hun opkijken of zoiets.
Er is een theorie over.

geef het zijn tijd, je zult vanzelf merken of je verliefd op haar bent of niet, en als wel dan so what? Hoe oud ben je?

ja
ik zou het haar gelyk vertelle dt je verliefd op dr bent

misschien kijk je gewoon naar haar op, bijvoorbeeld omdat ze steeds mooie kleren aanheeft, ze veel vrienden heeft, succes bij de jongens ;p,…
ik denk dat iedereen wel iemand heeft waarvan je zegt, wow ik wou dat ik zo was ofzo :grinning:

eeyy, waarschijnlijk ben je gewoon benieuwd naar haar, dat hoeft nog niet te betekenen dat je homosexueel bent;), het zijn waarschijnlijk de hormonen die door je lijf gieren, dus niej bang zijn, en wat zou het uitmaken als jij je aangetrokken voelt tot meisjes moet je gwn voor de meisjes gaan

had ik op de basisschool ook, m’n juffrouw. en ik ben hetero.

Hahaha wtf ?! :grinning_face_with_smiling_eyes: