Gevoel

Hee meiden.

Eigenlijk zit ik met een probleempje. Er zit een jongen bij mij in de klas, die ik eigenlijk vanaf begin dit jaar al wel iets leuker dan gemiddeld vind. Heb wel gehad dat ik er een maand heftig verliefd op ben geweest, maar toen had hij een oogje op iemand anders dus dat is toen afgezakt, en ook ik had een andere crush. Maar nu is het bij hem over (het is eigenlijk nooit iets geworden met hem en zijn crush) en bij mij idemdito. Ok, wat ik voel is: - beetje nerveus als hij in de buurt is, - aandacht van hem is leuk, - kijken naar hem ook, - ik vind hem goddelijk (terwijl ik weet dat hij niet superknap is ofzo, maarok), - ik kan gewoon supergoed met hem opschieten.

Maar toch, ik voel niet hét. Hét, van vlinders in je buik, niet kunnen eten van verliefdheid etc. Ik weet het echt niet meer eigenlijk. M’n vriendin zei vandaag nog: ja zeg, hallo, je weet toch wel wanneer je op iemand verliefd bent? En ga er dan ook gewoon voor (het schijnt dat hij mij ook iets meer dan leuk vind alleen dat geloof ik niet zo)

Maaaar zo makkelijk is het niet (nu ben ik ook wel een gestoord filosofisch denkmens, ik denk te diep over dingen na schijnt XD) Dus wie weet tips/acties/whatever om hier even uit te komen? Ok niet echt duidelijk wat ik met dit topic wil en dat weet ik zelf ook niet maaja ik heb iig mn verhaal getypt en dat lucht ook al wel lekker op (:

liefs

dat klinkt toch al behoorlijk verliefd ;d
het niet-meer-kunnen-eten/slapensyndroom is echt typisch ‘romatischekomediefilm’
ofja, op die kleine kans in reallife, maar leuk, dan ben je er pas echt dood van als het gedaan is.
In ieder geval: succes!

ik dacht echt ; had ik dit geschreven? xD precies hetzelfde hier. maar ik vind het gewoon fijnals hij naast me zit en met me praat. en zijn ogen. ik kan er echt in verdrinken. als hij me aankijkttt. smelt. ik denk toch dat ik verliefd ben…

Het klinkt alsof je je meer dan aangetrokken tot hem voelt.