Gevoel wederzijds? draait hij dr om heen?

Hello, ik schaam me best erg, sorry ik plaats dit best vaak, maar ik word echt helemaal gek van mezelf, en ik begin mezelf ook langzamerhand echt te haten om m’n gevoelens.
Ik ken 'n jongen uit de kerk, al 'n maandje ofzo, het viel me op dat hij zo lief is en sociaal,een goeie trouwe vriend.
We begonnen langzamerhand met elkaar tepraten, zijn relatie was net uit, de myne ook, we voelde ons er echt rot over, en we hadden elkaar ook echt om eroverheen te komen… en steeds meer hoevaker ik hem zag hoe meer we elkaar knuffelde & aanraakte enzo.
Maar ikvind hem nu zo leuk, ik kan niet slapen als ik aan 'm denk, niet eten als ik m gesproken heb,en ik ben door hem ook echt over mn ex heen…
Ik had laatst nog met 'n vriendin van me gepraat die hem langer kent dan mij en zij zei dat hij gewoon erg sociaalis en dat bij iedereen wel doet.
Vorige week zondag volgensmij waren we samen op msn…
En ik zei zo tegen hem van waarom snappen jongens onze hints nooit, want ik gaf hem ook hints, toen ze hij die snappen ze WEL.
toen zei ik van kon ik het hem maar vertellen, toen zei hij hij weet 't al, je vind mij leuk hé? ik schrok en ik zie van niet…
hij zei ik zie je liever als mn kleine zusje en ikken je nog maar zo kort,
toen zou ik m vrijdag [wat al geweest is] weer zien en ik was bang dat hij anders zou gaan doen, in tegendeel, hij knuffelde me keek me steeds aan… bekeek me van top tot teen, probeerde dr tussen te komen als ik met n jongen praatte hij raakt me steeds aan, schouderklopjes, knuffelde me en tiltde me op, draaide me in 't rond en van alles en nog wat.
ik kreeg echt helemaal vlinders enzo.
dus ik zag 'm vandaag weer…
en hij gaf me dit x een highfive en toen ik weg ging een hand.
ik dacht echt oke ?
dus dr net op msn had ik geschreven van, i hate my feelings for you, my tears, everything, en zoiets van ik ken je zo kort en ik vind je zo leuk ik kan dr niks aan doen…
dus toenreageerde hij zo vaag… ik begon over mn ex te praten
enzo, en toen zei hij je moet niet zo zeuren.
en toen ze ik sorryhoor, toen zei hij van je bent mn meisje niet en ik ken je niet enz.
en toen zei ik weetje ik kap ook gewoon met die gene die ik leuk vind [hij dus]
toen zei hij ja en ik met alle meisjes, ik gaop kamersop volleybal en naar n andere kerk, dus ik zei n andere kerk ? hoezo dan
toen zei hij weet ik veel ik ga doei, tot ooit…
watmoet ik nu? is hij gekwetst ofzo ? wat wilt hij nou?!

up…

spreek een keer met 'm af
en zeg recht in zijn gezicht:
‘ik vind je hartstikke leuk, ik kan niet meer slapen, niet meer eten, ik denk de hele tijd aan je! Wat moet ik hier mee, wat vind je van mij en wat kunnen we eraan doen?’
dan weet je gelijk waar je aan toe bent :slightly_smiling_face:

als ie zegt dat hij jou ziet als zijn kleine zusje, heb je weinig kans… vergeten dus =)

Ja ik denk ook da 't beter is om hem te vergeten.
maar ik vind het zo jammer dat hij zo doet, net alsof dr iets mis is met mij ofzo.

Hoe oud is hij dan? Misschien had je gewoon moeten zeggen dat hij inderdaad degene is die je leuk vind toen hij ernaar had gevraagd, want het kan ook zijn dat hij zich beledigd voelde nadat je nee had gezegd.
Hou gewoon een beetje afstand, niet te veel pushen want dat vind hij blijkbaar niet zo leuk.
Bouw de vriendschap gewoon langzaam weer op. :wink:

Die jongen ziet je niet meer zitten meid. & nou niet denken dat er iets ‘mis’ met jou is. want, hij doet gewoon stom.

Gewoon hem echt een keer face to face confronteren ja, want hij speelt nu ook met je gevoelens doordat hij de ene keer zo lief doet en de andere keer zo vreemd.
(En hij doet dan vooral vreemd op msn).
En trouwens, hij zegt de hele tijd ‘ik ken je niet’, maar dat is een rotsmoes.
Je kan iemand altijd nog leren kennen.
Mijn vriend en ik kenden elkaar ook niet heel erg goed, we waren een soort van vrienden, maar nu hebben we al bijna één jaar verkering.

Dus: gewoon een keer afspreken met hem en het hem uitleggen.

ja true…
maar denken jullie dat ie me leuk vind/gevonden heeft?
ik smste hem of dr iets was toen zei die ; life just sucks…
ik zal 't wel ff laten rusten en langzamerhand idd vriendschap op bouwen…

up…

VRAAG HET HEM… zo moeilijk is het niet >< en niet over sms, niet over msn, maar recht in zijn gezicht

gewoon face to face vragen en kijken hoe hij reageert. als hij dan nog zegt dat hij niks met je wil zet je hem beter uit je hoofd.

ik denk dat ie jou ook wel leuk vond maar je hebt het gewoon een beetje verneukt door dat te zeggen… maar dat kun je wel weer rechtzetten door hem gewoon face to face te zeggen wat je voor hem voelt

wauw denk je dat echt?!
ik hoop 't… ik twijfel namelijk enorm.
als t niet zo is, dan is dat misschien ten koste van vriendschap en zou 't nooit meer hetzelfde kunnen zijn…

Vraag het hem gewoon face2face indd.

Waarom ga je dan ook zulke dingen in je msn zetten, als je weet, dat hij weet dat je hem leuk vind.
Waarom zet je uberhaupt zulke dingen in je msnnaam.

Face 2 face vragen… ;3 dat lijkt me duidelijk in dat geval

zoals iedereen hier al zegt: gewoon recht in zijn gezicht.

ik vind het sowieso niet erg logisch om zoiets op msn te bespreken, dan zie je toch niet of iemand wel meent wat hij of zij zegt.

hmm ligt eraan… ik besprak zulke dingen ook met 1 jongen want ik zag hem haaaast nooit in het echt :frowning_face:
dus dan kan je niet echt anders…

ontopic: jaa wel face to face

[i]okee thanks, ik denk dat ik dat gewoon moet doen, en tegen die tijd ff slow it down!

aaaaaw thankyousumuch girls! [/i]

Hij is 18… maar ik ben in april 15 en hij eind april 19 dus we hebben 3jaar verschil…