gevoel vriendin kwijt te raken

heyy, ik weet dat dit echt een zeik verhaal gaat worden en ik hoop dat jullie het een beetje snappen.
maar zo zit het dus:
toen ik in de eerste kwam kreeg ik een vriendin (we noemen haar even E) en ik was echt heel goed vriendinnen met haar. We vertelden elkaar alles, hadden de domste gesprekken en zei was de enige die me echt altijd goed begreep. We hadden natuurlijk wel eens ruzie’s maar die waren meestal binnen 1 dag weer opgelost.

Maar we waren dus heel goede vriendinnen maar nu zitten we in de 3e en heb ik het gevoel haar kwijt te raken. We waren ook allebij goed bevriend met een ander meisje (we noemen haar N). Maar nu opeens in de 3e zijn E en N de hele tijd samen en doen alles samen.

Dus ik vond dat niet leuk omdat ik het gevoel had dat ze me buitensloten. Dus zei ik dat tegen E, waarop zei toen antwoorden met: hoezo buitensluiten? ik zou jou nooit buitensluiten je bent me beste vriendinnetje. Toen ging het weer een tijdje goed maar nu gebeurd er weer precies het zelfde ze doen alles weer met ze 2e en sluiten mij steeds buiten. We zouden met ze 3e dagje naar pretpark gaan en hun gingen opeens met ze 2e. En ik en E zouden weekend logeren en gaan winkelen dan en nu gaan zij met ze 2e dit weekend dat doen

Ik weet dat dit een zeik verhaal is en weet ook niet of jullie het begrijpen want ik snap het zelf ook niet helemaal, maar ik hoop dat jullie misschien weten wat ik kan doen

Kusjess

Ik zou er met je beste vriendin over praten. Plan ook gewoon is wat leuke dingen met haar!

praat er over met haar

wat hope zegt dus

Ik vind het wel erg raar van haar dat jullie eigenlijk met zijn drietjes iets gingen doen en ze vervolgens gewoon met z’n tweetjes gaan, zelfde met dat logeerpartijtje. Klinkt toch echt als buitensluiten.

Maar soms groeien vriendinnen gewoon uitelkaar, dat heb ik al tig keer meegemaakt, daar doe je niets aan.