Gevoel verloren

Hoi,

Van de lente/zomer vond ik een jongen heel erg leuk, we kenden elkaar van het uitgaan. We hebben altijd wel lol samen, en ieder weekend komen we elkaar wel tegen. Een vriend van hem pushte ons, om een relatie te starten. Ik had altijd wel een beetje vlinders in mijn buik van hem, had ook ieder weekend zin om uit te gaan, want dan zag ik hem weer!

Tot vorige week… het klinkt heel raar maar ik ben mijn gevoel voor hem kwijt, ik voelde niet meer wat ik eerst voelde. Afgelopen weekend zoende hij mij voor het eerst, en gisteren gingen we bij hem film kijken. Ook werd ik voorgesteld aan zijn ouders, toen met film kijken zaten we gewoon naast elkaar. Op het eind wilde hij me weer zoenen, maar ik zei ‘nee, ik wil niet’.

Ik voel me zo rot nu, ik vind het zo zielig voor hem. Ik heb er echt alles gedaan om mijn gevoel terug te krijgen, maar ik zit maar te wikken en te wegen. Ik ben bang dat als ik vertel dat ik hem niet meer leuk vind, dat hij dan boos word en zijn vrienden ook. Ik schaam me zo, want eerst vond ik hem leuk. Nu heb ik wat ik hebben wilde, en voelt het niet meer zo.

Wat zouden jullie doen? HELP

oh, ik weet precies wat je voelt!
ik heb een jongen ook echt ontzettend leuk gevonden, heel lang zelfs. maar toen ik uiteindelijk kreeg wat ik zo lang al wilde, ebde het gevoel steeds verder weg. En eigenlijk wil je hem nog wel leuk vinden, maar het is er gewoon niet meer!
Ik denk dat je echt niet bang moet zijn om wat zijn vrienden denken, dat is eigenlijk wel het laatste waar je je druk over zou moeten maken. Maar tegen hem zelf zou je toch wel voorzichtig moeten zeggen hoe je erover denkt, want hem in eens links laten liggen is geen optie, en doorgaan zonder iets te voelen ook niet.

Begrijp precies wat je bedoeld!
Heb ik ook weleens gehad, super rot!

Maar het probleem is dat als je het niet zegt, dat je dan vanzelf toch meer
afstand gaat nemen. en dan ga je er ook steeds meer tegenop zien als je
hem weer kan tegenkomen enzo…

Heb je een idee hoe het komt dat je hem nu niet (zo) leuk meer vind?
Bij mij was het nl bindingsangst kwam ik later achter.
Als je dat weet, kan je het gewoon tegen hem zeggen & kan hij je misschien
wel helpen! Dan weet hij hoe het komt als je even niet zo blij bent om hem
te zien zeg maar, of als je even afstand wilt nemen, zonder dat hij jou laat vallen!

Heel veel succes iig.

had ik ook!
ik vond mijn ex al 7 maand lang leuk ofzo
en toen gingen we eindelijk afspreke &zoo en toen had ik opeens helemaal geen gevoel meer voor hem, ik weet het het is een beetje raar maar ik ben toch een relatie met hem begonnen en na een paar week vond ik hem weer hele super en geweldig en waren mijn gevoelens weer helemaal terug, maarja beetje balen want toen mijn gevoelens helemaal 100% voor hem waren heeft hij het maandag uitgemaakt :frowning_face:

Neeee dat is zoo kut! Je moet sowieso niet doorgaan zonder dat je niks voelt voor hem. Misschien kun je erover praten met hem?