Gevoel van moeten poepen?

Ik heb al een tijdje seks met mijn vriend maar iedere keer heb ik het gevoel dat ik moet poepen? Ik weet niet of mensen dit herkennen? Echt neuken doen we meestal niet zo lang omdat ik dan echt het gevoel heb dat het eruit komt, al heb ik dit gelukkig nog nooit echt gehad. Van te voren ga ik trouwens wel naar de wc. Iemand tips?

Ik heb geen idee, maar ik denk wel dat als je steeds gaat denken ‘oh nu moet ik poepen omdat we seks hebben’, dat je dat idee ook echt krijgt, terwijl er eigenlijk niks gebeurd…

Ik heb dat juist met plassen, maar dat is meestal direct na de seks en niet al tijdens de seks. Probeer eens met een handdoek eronder, in de badkamer of buiten seks te hebben zodat het niet zo vies is mocht het gebeuren. Dan weet je of er werkelijk wat gebeurt of dat het enkel het gevoel is.

Heb je een spastische darm ?

Nee, tenminste niet dat ik weet. Heb ook nooit ergens last van behalve tijdens seks.

Volgens mij is het gewoon zijn druk van dat hij in jou is en dat drukt dan op je darmkanaal?

Het kan best zijn dat je last hebt van obstipatie en dat het dus drukt tegen je darmen ik heb dit eerder ook gehad maar nu heb ik laxeermiddel zakjes en heb ik nergens meer last van

Slik je movicolon?

Nee ik slik zakjes forlax heel erg vies haha

Ik denk dat dit meer een gevoel is dan dat het werkelijk gebeurd.
Is het al wel eens echt gebeurd?
Ik heb het alleen gevoel van plassen, na de seks, maar dat verdwijnt al gauw.

Ik vrees dat movicolon net zo erg is. Ik slikte het, maar ben ermee gestopt omdat het té vies was haha

Haha ik moest het oplossen in water echt heel erg vies het werd helemaal dikkig net een soort pudding wat je op moest drinken :SSS

Jep herkenbaar, het was een soort snot wat ik zat te drinken. Ik ging het met van alles proberen te mengen. Tot ik bij optimel drinkyoghurt kwam, dat werkte echt prima! Maar ben er alsnog mee gestopt, smerig spul!

hahahaha sorry maar dit is hilarisch

Jouw naam ook.

Thankss x

Lijkt me ook niet zo fris hoor, eerst poepen en dan sex hebben.

Joella waarom dat nou weer, als je je gewoon af veegt en schoonmaakt daaronder wat is er dan vies :’)

En ts misschien helpt een ander standje? Dat hij nu tegen je darmen aan drukt ofzo.

Ja oke als je daarna gelijk wast wel, en afvegen lijkt me duidelijk toch haha

andersom wel dan? Dan ben je maar leeg toch.