Gevoel dat ik me moet bewijzen

Ik heb nu een maand een relatie. De klik is echt super en het is altijd leuk samen. Er is alleen een ding waarmee ik zit. Zodra ik niet bij hem ben en we op whatsapp praten, krijg ik constant het gevoel dat ik me mezelf moet bewijzen. Niet echt uit onzekerheid dat ik dit zeg. Maar soms krijg ik het idee dat ik niet veel goed kan zeggen en dan heb ik ook zo iets van laat maar… Kan niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik snap alleen niet waar het aan ligt want dat hoort toch te veranderen als je iets hebt?

Welkom in de wereld van relaties, waarin je kanten van jezelf ontdekt die je nog niet kende.

nee oke, maar het is gewoon nog wennen voor je denk ik. Kijk het gewoon rustig aan en mocht het binnenkort nou nog steeds ongemakkelijk voelen dan maak je het uit want dan voel je je blijkbaar niet goed genoeg op je gemak.

Even wennen, praat er anders even met hem over.

Ik moet denk ik gewoon wennen inderdaad… Misschien iets meer gaan bellen dan whatsappen

Niet zo onzeker zijn!! Het komt goed. Meestal is dit aan het begin van een relatie omdat alles nog nieuw is. Het veranderd wel!

Moet bewijzen in welke zin?
Heb je een voorbeeld? :slightly_smiling_face:

Wat bedoel je, reageert hij niet / stom op wat je zegt op whatsapp?