Gevoel dat hij iets achter houd...

Hey girls

Ik heb sinds een paar maand contact met een jongen die ik via tinder ken.
We hebben een paar weken geleden voor het eerst afgesproken, en dat was super gezellig
Nu heb ik hem 4 keer gezien in totaal en het voeld zo goed. Als ik bij hem ben is het zo gezellig en leuk. Dan hebben we het over dingen als een relatie en elkaars ouders ontmoeten en vrienden van elkaar ontmoeten… (Dit is best positief toch?)
Maar als ik dan weer naar huis ga, laat hij bijna niks van hem horen. Soms appt hij me 3 dagen niet… En dan stuur ik hem maar weer een appje met ; Hey hoe is het, drukke dagen gehad? En dan praat hij ineens heel veel, totdat het de volgende dag is en dan hoor ik weer niks van hem.

En soms zegt hij ook dingen dat ik denk van… Hmm dit klopt niet.
Gister bijvoorbeeld… dan zegt hij; ja als je nu weg fietst ben je er over een half uur. En toen zei ik; o maar ik dacht dat je bij je ouders was (wat helemaal aan de andere kant van Nederland is…) en toen deed hij heel kortaf en raar ineens. Terwijl hij tegen mij had gezegd dat hij bij z’n ouders was. Dan klopt er toch iets niet??

Argh ik ken hem nog maar 4 weken ofzo (nouja 4 weken sinds ik hem de eerste keer zag) en hij is zo leuk en lief en knap… Maar hij geeft me alleen een fijn gevoel als ik bij hem ben. Als we niet samen zijn heb ik het gevoel dat hij iets achter houd… :pensive:

Heel veel jongens zijn volgensmij zo. Ik heb er ook wel eens zo een gehad. Uiteindelijk vond ik dat hij te weinig interesse toonde en heb ik het uitgemaakt. Je zou kunnen vragen waarom hij over dingen liegt. Als hij dan niet met een degelijk antwoord kan komen dan denk ik dat je je moet gaan afvragen of dit echt iets gaat worden
liefs

In eerste instantie klinkt het als een verhaal waar niks mis mee is en wat alleen maar super leuk is :slightly_smiling_face:

Maar ik denk zelf… Wanneer je een jongen in dit stadium van jullie ‘relatie’ al betrapt op liegen (over dingen waar hij niet eens over zou hoeven te liegen?) zou ik al snel mijn vraagtekens erbij zetten.

Wat mij betreft is het een goed teken dat je je fijn voelt wanneer jullie samen zijn, en dat dit gevoel op een lager pitje staat wanneer jullie niet samen zijn. Het zou een slecht teken zijn als dit andersom was namelijk. Wel kan ik me voorstellen hoe je je voelt.

Weetje, als hij echt interesse in je heeft, hoef je niet bang te zijn dat het contact verwaterd. Dit soort dingen moeten namelijk van twee kanten komen. Als hij een aantal dagen niks van jou hoort, en hij heeft daar vrede mee (doordat hij ook niks van hem laat weten), zegt dit eigenlijk al genoeg: geen interesse.

Ik zou de situatie eens rustig aankijken en op je af laten komen :slightly_smiling_face: probeer vooral niet wanhopig te worden en geef het tijd. Als hij je leuk vindt zal hij bij je terug blijven komen. Succes!