gevoel dat er ontlasting uit komt bij orgasme

Hoi,
Ik weet dat er topics zijn over het idee hebben dat je moet plassen voordat je klaarkomt. Dat heb ik ook, en dat gevoel heb ik inmiddels overwonnen (bij het vingeren met name)… maaaaaaaaaaaar…
Ik heb als we het op zn hondjes doen (niet anaal) en ik kom bijna klaar, dan is er zoveel spanning daarbeneden dat ik het idee heb dat als ik klaar ga komen dat er dan zelfs ontlasting vrij kan komen… het voelt echt zo! Ik ben echt bang dat ik in de spanning en opwinding straks poep eruit pers… sorry het klinkt heel vies maar zo voelt het!
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Weet iemand hoe ik er vanaf kom?

Daar heb ik ook wel eens last van ja, maar dan gewoon in alle standjes. Ga eerst gewoon goed naar de wc en poep alles eruit, dat is mijn enige advies :’)

Nee…

maar zelfs als ik royaal naar het toilet ben geweest van tevoren, heb ik het… :frowning_face:

Dan weet je toch dat er niets kan gebeuren :flushed: …?

zou ff naar de chynaecoloog gaan, die heeft vast wel wat tips

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hmm ik ga liever niet naar de gynaecoloog… ben daar ook nog nooit geweest…
Heeft niet iemand tips ofzo? :grinning:

Ik kom er vet vaak, is heel fijn hoor! Gewoon een vrouwelijke.

hee, ja als ik van achter geneukt word heb ik het gevoel dat ik poep. Weet u hier iets tegen?

lololol

Uhh nee hier heb ik geen last van :’)

Misschien zijn er oefeningen op internet te vinden ofzo om meer controle daar te krijgen? Keine Ahnung…

niet anaal… gewoon normaal… op zn hondjes ja

als ik bijna een orgasme krijg, dan gaan mijn bekkenbodemspieren snel afwisselend spannen en ontspannen… daardoor krijg ik dat gevoel… maar hoe voorkom ik dat, en kan ik toch een orgasme krijgen?

Voor je bekkenbodemspieren heb je veel oefeningen, google het even.
Ik dacht trouwens anaal, tot ik je latere reactie zag. :cold_sweat:

Er komen wel gekkere mensen bij de gynaecoloog. Dit is eigenlijk vrij normaal, maar goed, waarschijnlijk heb jij teveel van je poedersuiker gesnoven.