Gevoel alsof er iemand dood gaat

ik denk niet dat iemand dit herkent, maar toch wil ik het even zeggen.
ik heb al een paar weken het gevoel alsof er binnenkort iemand doodgaat, ik zit er best wel mee en ben iedere keer als iemand weg gaat nadat we bijvoorbeeld hebben afgesproken, dat het de laatste keer is dat ik hem of haar heb gezien.
ik heb geen gevoel over wie of wat of wanneer, maar heb gewoon een gevoel dat er binnenkort iemand die me erg dierbaar is doodgaat.
herkent iemand dit? ik denk het niet… maar voor de zekerheid?

Vast niet, maar vervelend voor je ! (Heb ik zelf niet, ook nooit gehad)

Ik heb soms wel ineens het gevoel alsof er iets heel naars gaat gebeuren, dan ben ik echt doodsbang dat iemand wat over komt en voel ik me helemaal niet meer lekker. Maar bij mij trekt dat gelukkig meestal wel weer weg.

Ooit gehad, dus ik ken het wel. Althans, dat er iets naars zou gebeuren. Dat duurde driedagen ofzo.
Achteraf was er niks aan de hand.

heb je dat dan ook echt lang of maar een dagje ofzo ? x

Mijn moeder heeft dat altijd! Met vrienden en familie. Soms ziet ze kraaien en soms begint ze spontaan keihard te huilen.

en klopt dat dan? gaat er dan echt iemand dood kort daarna?

Dat heb ik ook een beetje, als ik iemand een beetje mis ofzo.

Ja ik herken het ! Ik heb altijd het gevoel dat als ik mijn opa heb gezien dat het de laatste keer is geweest en dat er ooit een telefoontje komt dat hij dood is… Hij is trouwens nog altijd goed te been enzo, hij is gezond maar toch heb ik zo’n gevoel :astonished:

Dat heb ik bij mijn oma’s.

Ik werd een keer midden in de nacht wakker en voelde me toen echt niet goed (vooral misselijk) en toen 's morgens hoorde ik dat mijn tante was overleden. Het was ook nog rond datzelfde tijdstip :S Ze was al een tijdje ziek maar toch vond ik het heel apart.

ik had dat ook met men grootmoeder. Zij is uiteindelijk gestorven, maar ze had wel kanker. dus ergens zag je het wel aankomen. Maar toch ik wits gewoon al je gaat dood gaan, en ik heb dage ervoor gehuilt dat ze dood ging gaan maar ze was nog niet eens dood :’( dit is een rot gevoel en de tijd zal blijken of je gevoel zegt of dit waar is of niet.

ik wist het bij allebei mijn opa’s. de eerste keer, toen ik 5 was, werd ik wakker 's nachts, en ik kon maar niet slapen. Toen gingen alle lichten in huis aan dus ik dacht (als 5 jarige) ‘yaaaay het is eindelijk tijd om op te staan!’
bleek dus dat het pas half 5 was, en dat mijn opa overleden was.
De tweede keer was bij mijn andere opa dus, afgelopen juni. ik wilde persee mee met papa en mama naar Groningen, en dat is dus ook de dag geweest dat hij overleed…

On topic: het is een heel eng gevoel D: ik hoop echt voor je dat het niets is!

ik heb/had dat ook en het gebeurde vanmorgen ook nog

Verschild, maar meestal een dagje ofzo. Als het langer is zat ik voor die tijd ook al niet zo lekker in mijn vel.

Dat is best eng :blush:
Maar misschien is het niet dat het echt gaat gebeuren dan. Hoop ik, alleen bij sommige mensen kan dat wel natuurlijk.

upje voor mezelf.

Ik heb dat ook wel is, maar achteraf is er niets aan de hand. Best wel vervelend zo’n gevoel.

Dit.
Ik krijg meestal een heel raar buikgevoel…

Maargoed, echt rot :frowning_face:
Ik praat er meestal over met anderen, dat helpt opzich wel…