gevochten :(

hee. ik heb een vraagje.
vandaag werd ik aangevallen door 1 meisje en ze trok echt keihard aan mn haar. en nu al ik mn hand door mn haren doe zitten er mintens 4 ofzo aan mn hand en t doet echt vreselijk pijn ;(
wat moet ik nu doen?
ik ben bang dat ik al mn haren verlies. help me please?? :frowning_face:

geen zorgen, kan zijn dat er een paar haren losser zijn gaan zitten maar kaal wordt je niet hoor haha!

haha nogsteeds ben ik er bang voor. want ik doe echt alles aan mijn haar maar straks eb ik aan een kant minder haar dan aan de andere :frowning_face:

don’t worry

Dan groeit het weer aan. -.-

ik hoop t :frowning_face: t doet echt veel pijn.

Hahah want een kutwijf die aan je haar trok :S
Maar zoals iedereen zegt hier, het komt goed :metal:

wat gemeen zeg. Je kunt er niet veel aan doen denk ik, maar ze zal wel wat haren afgebroken/uitgetrokken/beschadigd hebben ja. Daar zul je over een paar dagen niet veel van merken denk ik, geen zorgen.

waarom viel ze je aan? o.o
en zoals al gezegt is, het groeit wel weer aan.

kutwijf is ze zeker. ze duwde me ook van de trap ;s nadat ze me aanviel ben ik meteen naar huis gegaan. ik tril ook helemaal voel me niet goed enzo ; en me hoofd doet pijn

omdat ik een jurkje droeg. en ze noemde me hoer met een paar andere mensen. toen zei ik dat ze ook niet perfect waren en toen viel ze me aan ;s/

volgende keer lekker laten praten jo en niet op reageren.
verlaag je niet tot hun niveau meisje

ze duwde me ook van een trap toen reageerde ik wel ja. ik vond t namelijk niet normaal dat ze zoiets deden.

Are you kidding me?
Was het gewoon om tof te doen, of pesten ze je echt?!

Ppffft, als ze me van de trap af zou duwen had ik haar echt een mep verkocht haha. Maar met je haar komt het wel goed hoor!

Wat en stelletje huppelkutten!

w00t facking vaag kind!
Ik had me echt niet in kunnen houden, al zou iemand me aanvallen :’)
Maar zoals iedereen zegt: Komt wel goeeeed c:

Je hebt hopelijk wel teruggeslagen ?

Ik hoop dat je dat kind echt een harde mep hebt verkocht!
Niet bang zijn, kam je haar, je zult heus niet kaal worden.