Gevlochten haarband

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/clipextensions/article6152418.jpg

Waar kun je die kopen?
Bij primark, i know, maar dat is te ver weg helaas

ik weet het niet ik doe dat meestal mee mijn eigen haar :grinning:
als je lang haar hebt kan je het ook proberen

Heb niet zo lang haar…
Maar bedankt

bij H&M hadden/hebben (?) ze een zwarte gevlochten leren bandje, een stoffen gevlochten (per 2 met zwart en roze en nog met beige en bruin, deze is wel helemaal elastisch) en ook nog met 3 bandjes op een rij zeg maar in het brons. Ik weet niet of ze die nog hebben, je kunt altijd even kijken!
Verder kun je op www.asos.com en www.topshop.com kijken. Ik weet niet of je wel mag bestellen? Maarja daar haal ik ze weg, daar zijn vet mooie.
Oh en bij River Island heb je ook nog wel headbands. Maar die zit in A’dam, dus zal miss ook wel te ver weg zijn?!
Hoop dat je er wat aan hebt!

Dit zijn trouwens niet allemaal met van dat haar. (Bijv. bij wat ik zei van die haarbandjes van H&M is gewoon stof en leer!)

Dankjewel. Ik heb net die van asos.com aan mijn moeder laten zien, en ik mag hem bestellen. Weet jij mischien wat daar de verzendkosten zijn? (ik kan geen engels:'p)

Up

h&m

claires

Hema , heb ik hem gehaald. 3,49 ofzoiets

Een dunne vlecht, en een dikke vlecht.
In blond bruin en zwart

Bij claires hebben ze ze ook.

La Bamba! Die is alleen van vet slechte kwaliteit, bij mij was ie na 1x stuk x’]
En ik zit even te bedenken waar ik 'm nou nog meer zag… maar dat kan ik me niet meer herinneren…

Bij H&M hebben ze hem niet. Morgen ga ik bij de Hema kijken en bij de DA, want daar schijnt die ook te zijn. Verder bij kruidvat, etos, trekpleister etc. hebben ze hem ook allemaal niet =( En claire’s zit niet dicht hier in de buurt.

bij de action hadden ze ze laatst xd

Ik heb er 1 vd claires, die was zo’n 5 oi. & ze hebben hem maar in 2 kleuren, of witblond of donkerblond.

ik heb hem bij de oorbel in db gekocht;D

waar zit die winkel dan?
waar in denbosch bedoel ik dus he.

ik zou gewoon in winkels zoals de claires en de six en pieces kijken. Vast wel dat je ze ergens tegenkomt :wink:

uhmm beetje achteraan maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet uileggen… het is in die straat waar de scene enzo zitten… en dan aan de linkerkant achteraan sorry voor de onduidelijke uitleg ik kan het ook niet beter uitleggen haha;P

Claire’s, Etos, Hema

Claire’s.

Ik heb er een van de C&A maar daar zitten er twee aan.Was volgens mij ¤2,95