Gevingerd en dus nu pijn!

Hoihooi,

Ik ben vrijdag gevingerd door mn vriendje. Hij heeft mij al vaker gevingerd maar daarna heb ik altijd 1 of 2dagen pijn. Maar nu heb ik dus nog steeds erge pijn. Ik krijg ook vaak de drang om te gaan plassen en dan lijkt wel alsof mn ‘vagina’ verdoofd is en dat ik dan moeilijk mn plas kan ophouden en als ik dan op de wc zit, kan ik niet plassen of heel weinig en soms wel helemaal niet. Is dit normaal of is er nu wat aan de hand?
Alvast bedankt voor de hulp (:

Ik heb er niet veel verstand van maar dit klinkt een beetje als een blaasontsteking? Ik denk niet dat dat komt omdat je vriendje je heeft gevingerd. Ik zou het even in de gaten houden en als het over een paar dagen nog zo is, even langs de dokter:)

Het klinkt als blaasontsteking. In iedergeval wel de symptomen. (heel weinig plas, pijn) Misschien even langs de dokter?

Is hij dan niet een beetje…ruw bezig?
Dit klinkt trouwens een beetje als een blaasontsteking, brandt het als je plast?

Jaa het brandt, en nu bloed ik ook (niet heel erg) maar ik dacht dus dat ik ongesteld was maar zoveel bloed verlies ikdus niet.

Heb ik misschien geen infectie door het vingeren?
Fijn, als ze er achter komen dat ik gevingerd ben dan ben ik dus het haasje -.-

Als je naar de dokter gaat komt niemand erachter want een dokter heeft zwijgplicht. Ik snap sowieso niet egt waarom je het haasje zou moeten zijn als je vriend da deed maargoed…

Blaasontsteking (of schimmel, maar dat lijkt me stug…)
Het hoeft niet door vingeren te komen, 't kan ook met hygiëne te maken hebben
Dus je hoeft je niet zorgen te maken, ga naar de huisarts en doe een test op eventueel blaasontsteking. Daar is niks raars aan hoor en de huisarts heeft een zwijgplicht (duh)

Jaa dat snap ik maar moet een afspraak maken etc.
Nou, ik mag geen vriendje en heb dus stiekem afgesproken en ben 14 dus vinden mijn ouders nog te jong om zeker zulke dingen te doen.

Het is ten eerste jouw lijf en jouw keuze
Blaasontsteking kan door van alles komen hoor :confused:

Jaa klopt.
Jaa, dat is waar. Naja, ik zal het eens opbiechten dat ik pijn heb.

op die fiets, naja ik vind 14 ook wat jong maargoed. Je hoeft toch niet tegen je ouders te zeggen dat je gevingerd bent? Zeg gewoon; Mam, ik denk dat ik een blaasontsteking heb maar dat duurt nu al best lang ik wil even langs de dokter… Ze hoeven toch niet alles tot in detail te weten?

Ja, ik denk dat ik ook ga doen of in de richting dat het door mn tampon komt of dat ik té lang mn plas had opgehouden, paar keer op school omdat ik het vies vind daar.
Naja, ik zie het wel.
Maar ishet ook normaal dat er bloed bij zit?

Ik heb er ook last van gehad
Maar dat kwam niet door het vingeren en/of seks
Kijk desnoods maar even op internet als je alsnog twijfelt :wink:

Het komt heus wel goed

Jep
Het is geirriteerd natuurlijk (heb je dan veel bloed?)

Het doet niet zozeer pijn maar het is vervelend

Ja, vervelende zeurende pijn.
Nee valt mee, weinig.
Maar ik las op internet dat het meeste komt door infecties door seks etc. Maar kan het dan niet zo komen dat zn vinger vies was, of met bacterien of in die trant?

Hoelang had jij het, als ik vragen mag?
En, wat heb je er aangedaan om ervan af te komen?

Ja het kan wel, maar die kans is wel klein… Maargoed ik denk egt dat het gewoon een blaasontsteking is…

Het hoeft daar niet door te komen
oke dit klinkt vies maar heeft ie zijn handen wel gewassen? XD want zo kan je vagina geirriteerd raken, maar meestal komt het idd door hygiëne. Dat je je niet goed wast van onder ofzo. Nja kan gebeuren toch?

Bij mij was het ineens verdwenen, had er niet zo last van iets van 3 dagen ofzo
Je krijgt er wel antibiotica voor maar ik slikte het al, ivm mijn oren

Maar het is niet leuk…