Geverfd haar verven.

Hoi Iedereen,

Ik heb gister samen met me vriendin ‘geprobeerd’ blonde highlights in ons bruine haar te verven.
Het is echt vreselijk mislukt, want het zit nu overal en er zijn hele duidelijke donkere plekken.

Nu zou ik het graag donkerbruin of bruin willen verven. Is dat mogelijk of slaat het dan groen uit?

Groetjes,

Je moet zowieso paar dagen wachten.

Je moet ongeveer een maand tot 6 weken wachten tussen wasbeurten, want anders kan je haar flink beschadigen.

Hoelang dan ongeveer?

Oh godd, dan loop ik echt met vreselijk haar rond!

Ja, daar had je eerder aan moeten denken. Je kan wel kijken voor een tijdelijk haarverf zoals spoeling of semi permanente haarverf. Dit beschadigt je haar niet en kan je vaak achter elkaar gebruiken. Als je er 1 kies met een warme ondertoon wordt het niet groen.

Ja, dankjewel.

Ik verf het dan op 5 oktober wel weer.

Haha thanks!

Thanks,

aahjoh ik heb het ook wel eens de dag erna opnieuw geverfd, gewoon je haar vaker verzorgen met een maskertje ofzo

Ja kan het best gelijk weer gaan verven als je het donkerder wilt hebben de highlights, want als je donkerder gaat kan het gewoon met een spoeling en dat is niet zo heel slechts voor je haar. En het lichts er aan hoe licht de highlights zijn geworden of het groen gaat uitslaat. Is het echt witblond dan slaat het groen uit als je het donkerder verft maar is de kleur een beetje oranje blond dan waarschijnlijk niet. Je kan ook een foto posten? Is makkelijker beoordelen. Is het echt heel erg verpest dan zou ik het door een kapper laten doen.

-

Ik had mijn haar ook een keer geverfd en ik was er totaal niet blij mee heb gewoon de dag erna opnieuw gekleurd (ook al is het idd echt slecht voor je haar ik zou het niet aanraden maar bij mij zag het er echt niet uit en ik wilde er niet mee rond lopen) Ik weet niet of het groen word ik zou dan voor de zekerheid toch naar de kapper gaan. Want stel het word wel groen dan moet je het nog een keer verven.