Geverfd haar terug naar oude kleur!

Hee meiden!
oke, als eerste: ik heb gezocht naar andere topics, en ik ben het erover eens dat er heel veel topics zijn over haar verven maar iedereen heeft dezelfde situatie: permanent geverfd, al een paar keer geverfd, al een paar jaar en nu wil ik het eruit.

maar zo is mijn situatie dus niet:
ik heb mijn haar gister geverfd met een cremespoeling (Herbashine van garnier)
en dat heb ik 1 keer eerder gedaan in december, verder nooit mn haar geverfd. Nou ik had dezelfde kleur genomen (400, lichtbruin) en toen in december stond het echt heel mooi. Ik heb van nature donkerblond haar en sommige noemde het al beetje bruin, maar het stond echt heel mooi.
nu is het probleem dat door de zon mijn haar lichter was geworden dus mijn haar was echt blond/middenblond geworden. Heel veel kleurverschillen en alles, en ja het was best mooi maar omdat ik ook al bruin was geworden van de vakantie vond ik het wat nep staan. Dus ik wilde mijn haar verven, naar de kleur die ik al eens heb gehad.

maar nu is het veeeeel te donker geworden! Het lijkt bijna zwart! ;(
ik ben er dus niet blij mee. Deze verf zou 28 wasbeurten moeten houden, wat ik echt lang vind. Zo lang wil ik niet wachten! Ik wil het er echt het liefst vandaag nog uit hebben. Maar wat kan ik hieraan doen?

ik heb al geprobeerd met anti-roos shampoo, dat helpt wel aardig hoor. maar zijn er nog kleine trucs? ik heb ergens gelezen van shampoo 15 minuten in laten trekken en dan eruit spoelen? helpt dat?
ik zou het fijn vinden als jullie van die kleine trucs hebben, dus niet ontkleurder of iets want dat is wel heel slecht voor je haar.
dankjullie wel alvast!

Naar de kapper?

Wat heeft naar de kapper gaan nou voor zin,
De kapper kan alleen ontkleuren zover ik weet, en dat wilt ze niet.

Maar het vervaagd al wel eerder dan 28 wasbeurten hoor.

als het er na 28 x keer wassen uitgaat…
kan je je haar toch elke dag 2 keer wasssen is het er in 2 weken uit?
als ik niet tevreden ben met me haarkleur,
ga ik naar de kapper en en laat ik het opnieuw verven.

Ja, ik wil het idd niet ontkleuren!
ik wil gewoon mijn natuurlijke haar kleur weer hebben.
Ik hoop idd dat het er snel uit is,
maar weten jullie misschien nog een goede shampoo hiervoor?
beetje agressieve dus?

heb hetzelfde probleem als jou.

met antiroos wassen heb ik gehoord…
en het is er al veel eerder uit na 28 wasbeurten hoor…
maar probeer dat antiroos!! :slightly_smiling_face:

meestal word het toch wel weer lichter na een tijdje? als je nou gewoon veel in de zon gaat zitten (met citroensap in je haren?) dan word t vanzelf wel lichter :]
of gebruik zilvershampoo ofzo

Bij mij stond er ook op na 28 wasbeurten is het eruit, maar mooi niet. Heb er echt een dik 1,5 jaar mee gelopen en daarna maar opnieuw geverfd, want het zag er niet uit door de verkleuring. Ook van donkebrlond naar donkerbruin. Nu heb ik het weer donkerblond geverfd, zodat ik m’n eigen haarkleur terug kan laten komen.

ik heb het iets anders, ik had bruin haar en had het donkerblond geverft, maar toen wou ik het weer terug verven maar er blijft zo’n blonde gloed overheen :S wat kan ik hier aan doen ?

Wassen met Water waar wat chloor doorheen zit (je weet wel van het zwembad dat water).
Had ik een keer op kamp, had ik net me haren geverfd, was het er na het zwemmen al weer een stuk ervan er al weer uit ><.

head and shoulders shampoo

Ja die heb ik nu, de anti-roos shampoo daarvan :wink: maar die is geschikt dus? :grinning:

Kan je niet beter -hoe slecht- elke dag je haar wassen, je hebt nu toch nog vakantie. En het dan twee keer doen en dan, zoals je al zei, de 2e keer 15 minuten laten intrekken of nog iets langer.

Ik zou head and shoulders doen en dan laten intrekken, en heel vaak wassen.

Of opnieuw een lichtere kleur erover gooien, als het verschil niet té groot is moet het wel lukken denk ik, je hebt je haar nu toch al een aantal keer gekleurd dus zo erg kan het niet zijn om het nog 1x’tje te doen.