Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje over geverfd haar lichter maken. Want ik ben van middenbruin naar donkerblond gegaan. Eerst ontkleurd, en toen donkerblonde verf erop gegooid. Is wel gelukt maar achteraf ben ik toch niet zo blij met de kleur (ja ik ben een zeikerd!). Dus ik wil het nu lichter hebben, gewoon blond dus. Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen? Ik had blondeerspray geprobeerd op een stukje van mijn haar, maar zag geen verschil (stond ook op de gebruiksaanwijzing dat het niet op geverfd haar kon of zo…)
Iemand misschien tips? Of moet ik het nu weer ontkleuren + verven? Vond dat nogal een gedoe. Hoor graag wat ideeën!
Zou het niet gaan proberen met blondspray. Staat er niet voor niks op dat het niet op geverfd haar mag. Of je wilt graag dat je haar een chemische reactie krijgt en alle kleuren van de regenboog wordt (op een niet zo goede manier). Wanneer heb jij het geverfd? Je haar heeft na het ontkleuren namelijk even rust nodig om zichzelf te kunnen herstellen. Als je achter elkaar blondeer heb je kans op permanente schade aan je haar. Zou ongeveer een maand wachten voordat je er weer mee aan de slag ga. Je kan trouwens het bleken en verven ook in één doen. Dat kan namelijk met oplichtende haarverf. Die bleekt en kleurt je haar tegelijk.
highlites door het hele haar. oogt een stuk lichter gelijk.