geve my hair back!

heeey allemaal!

ik heb vorig jaar in november mijn haar geknipt voor stichting haarwens, alleen ik heb zoooo veeeeel sppijjttt,!! ze hebben namelijk wel 35cm er afgeknipt!!! (de bedoeling was 25cm) :angry:ik hoopte dus dat er zo min mogelijk afging en dan dit!! maarja fageknipt is afgeknipt, dus heb ik aan jullie de vraag, weten jullie tips voor een snellere haargroei? PS: ik moet nu nog ongeveer 7cm en dan heb ik mijn perfecte haar lengte! :flushed: :sob::muscle:

Ik heb een ontzettend goeie tip voor je haar te laten groeien

TIJD.

Ik geloof niet dat er iets is om je haar sneller te laten groeien eigenlijk.

Geduld hebben.

Wat is ‘geve’?

Naar de kapper gaan en je puntjes steeds bijknippen.

Het is heel vervelend voor je, maar er is niks waardoor je haar sneller groeit.
Mocht je het echt heel erg vinden, dan zou ik het overwegen om voor die paar maanden extensions te gebruiken totdat je weer op je perfecte haarlengte zit.

Goed verzorgen en regelmatig de puntjes bijknippen :slightly_smiling_face:

Dus nog 7 maanden wachten en dan is je haar perfect!

Extensions :wink:

Een goed artikel hierover:

Een aantal kernpunten, die ik hieruit haal zijn:

• geduld
  • gezond leven, haren groeien vanuit een cel, dus zorgen dat je de juiste stoffen binnen krijgt, vitamine D en B.
  • Vaak puntjes knippen heeft geen invloed op het sneller laten groeien van je haar. Je haar is geen gras wat na knippen sneller gaat groeien, het groeit vanuit de cel. Je kunt beter minder vaak je puntjes laten knippen als het gaat om lengte winnen. Wat wel zo is dat het er soms mooier/verzorger uit kan zien. Als je bij laat knippen, dan vooral laten knippen en niet laten snijden, dan krijg je eerder gespleten punten.
  • Je kapper heel duidelijk maken dat je langer haar wilt…

Ik heb gehoord dat je nagels en je haar net iets sneller groeien in de zomer door de warmte o.a. dus misschien dat je even op de antillen moet gaan wonen tot het hier een beetje warmer word?

Wachten.

ze zeggen dat wonderolie moet helpen om je haar te laten groeien, maar of je dat moet geloven haha.

Geve hahahahahaha… dat moet waarschijnlijk give zijn.
Of het is een tikfout, of de TS is niet zo goed in Engels

Mongool. :’)

Het is wel zo, je kant vitamine B/biergist tabletten kopen bij bijv. kruidvat en dat stimuleert haargroei. Of houd het beter gezond. Weet niet of het echt werkt maar je kan het altijd proberen :grinning:

Wacht even, 7 centimeter verschil met je perfecte lengte… Dat kleine verschil merk je toch niet? Of ben ik nu gewoon gek? Ik denk dat dit gewoon tussen je oren zit, dus stel je niet aan en voel je er goed over dat dankzij jou iemand een mooie pruik heeft kunnen kopen.

Heb geduld. Haar groeit toch wel. Wees blij dat je je haar hebt kunnen geven aan mensen die geen haar hebben, dat van jou groeit toch wel. jezus

Accepteren, geduld hebben en het goed verzorgen.

Probeer je op iets anders te focussen.
Ik vond mijn haar een tijdje geleden ook aan de korte kant, maar van de week keek ik in een spiegel op school en dacht ik wow, mijn haar word echt lang!

Denk aan andere dingen! Het is maar haar! :slightly_smiling_face: