Gevallen en pijn aan knie

Hii,

Ik wist niet waar ik het anders kon neerzetten, maar dit is geen onzin!:
Ik ben gisteren onder sport keihard gevallen op mijn knie, en die is nu helemaal blauw en heel erg dik!..ik kan daardoor bijna niet meer lopen, maar mn ouders willen niet naar de dokter enzo! ik heb echt geen goed gevoel over mn knie want hij doet echt ontzettend zeer! weet iemand wat er misschien is met mijn knie?? :frowning_face:
xxx

Misschien is het handiger als de titel even veranderd wordt, en dit hoort bij Health.

OT: Heel veel ijs op leggen, en rust houden. Als het na een week nog niet over is, toch even naar de dokter, desnoods zonder dat je ouders het weten.

Jaah eeeh hoe moet ik de titel veranderen dan?? :S

Heb ik gisteren en vandaag ook al gedaan maar het wordt steeds dikker :frowning_face: :frowning_face:
En het doet steeds meer pijn :frowning_face:

Komaan je bent 13, je kunt zelf naar de dokter. Bellen voor een afspraak en hup.

Ik zou toch naar de dokter gaan, wat je ouders ook zeggen! Als er iets mis is met je meniscus en je wacht te lang, heb je een probleem! Kan blijvende schade opleveren.

Dat doet een mod voor je, hoop ik.

Dan ga je toch gewoon naar de dokter. Hij bijt heus niet.

Bedankt voor je report Frogger (:
Heb de titel veranderd en het topic verplaatst.

Inderdaad, ga naar de huisarts.

je kan gewoon naar je huisarts, en je hoeft echt niet bang te zijn dat je ouders boos worden ofzo. ze hoeven er niet eens achter te komen, aangezien een huisarts zwijgplicht heeft…

Ik vind het een beetje overdreven om na 1 dag al naar de huisarts te gaan, ik zou gewoon rust houden, koelen met ijs en je knie insmeren met kneuzingen zalf.
Tenzij je echt zeker weet dat er iets ernstigs is, dat voel je meestal wel.

Alsof je ouders beslissen of jij naar de dokter moet of niet.
Even naar huisartsenpost, het klinkt gekneusd en misschien zelfs wel gebroken.