Geval apart

Hoi allemaal!

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, en sorry als jullie het gezeur vinden, maar ik moet mijn verhaal even kwijt!
Bij mij in de klas, zit een jongen, hij is blijven zitten. Maar hij is echt heel erg apart! Hij zegt vaak dat hij geen vriendinnetje wil enzo. Hij vind het leuk om mensen te vervelen, hij is verder heel erg populair, maar zodra je je eigen gevoelens laat zien, stampt hij je de grond in! En geloof het of niet, ik vind hem ondanks alles nog steeds heel erg leuk.

Ik ben echt een sukkel wat betreft jongens!
En ik weet nou niet wat ik moet doen, want de kans is groot bij hem dat ik gewoon diehard geirriteerd ga worden als ik vraag of hij iets wil doen ofzo!

verder laat hij geeft hij soms wel tekenen dat hij me heelheel misschien leuk vind. Hij kan me soms sneaky aankijken, maar de andere keer scheld hij me gewoon weer uit, of gaat hij heel lang met andere meisjes praten, wat hij met mij nooit doet!

Zoals jullie misschien merken ben ik van mezelf al heel erg onzeker, en door dit wordt het alleen maar erger!

Ik vind hem eigenlijk een beetje klinken als een player. Sorry.

Als hij je uitscheldt lijkt het me niet dat hij je leuk vindt.

Volgens mij is hij zelf ook een onzeker typetje… Maar ik zou niet weten wat je moet doen sorry. Ik heb er ook zo eentje gehad in de klas. En hij was heel knap maar dat rare gedrag van hem vond ik maar niks. Ik ontwijk ze liever :slightly_smiling_face:

@Loopeend hij is absoluut geen player!

@INOMIESA ja, ik heb het ook geprobeerd, maar het lukt niet -.-

ik denk dat je bitchy trug moet doen